השמיים נפתחים: ישראל וקנדה חתמו על הסכם ראשון המאפשר לחברות תעופה נוספות לטוס בין שתי המדינות.
כיום מפעילה אל-על 4 טיסות שבועיות בקו ישראל-קנדה, ואייר קנדה מפעילה טיסה יומית בקו. תנועת הנוסעים השנתית בקו הזה עומדת על כ-130 אלף נוסעים. ההסכם קובע כי כל מדינה תוכל למנות חברות תעופה סדירות נוספות.
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, מסר כי "ההסכם מאפשר להגדיל את תדירות הטיסות בין המדינות ל-12 טיסות נוסעים או מטען שבועיות, ויגביר את תנועת התיירות הנכנסת לישראל,.
יחסי התעופה בין ישראל לקנדה התנהלו עד כה ללא הסכם תעופה, באמצעות פרוטוקול שהסדיר באופן פרטני את הפעלת הטיסות הסדירות בין ישראל לקנדה ואיפשר לחברת אל-על ואייר קנדה בלבד להפעיל טיסות סדירות בין המדינות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.