קנדה ישראל במו"מ על קרקע לשני מגדלים בת"א ב-745 מ' ש'

לאחר שהמגעים עם גינדי השקעות לא הבשילו, קנדה ישראל שילמה 3 מיליון שקל עבור אופציה לרכישת הקרקע ■ סכום העסקה משקף 1.25 מיליון שקל עבור קרקע ליחידת דיור

חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, מנהלים מגעים עם חברת תנובה ועיריית תל אביב לרכישת קרקע המיועדת להקמת שני מגדלי מגורים בני 44 קומות במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב תמורת 745 מיליון שקל.

תוכנית בניין העיר החלה על הקרקע מאפשרת הקמת 296 דירות בכל מגדל, כך שבסך הכל מנהל החברה מגעים לרכישת זכויות ל-592 דירות. העסקה אם תחתם משקפת סכום של 1.25 מיליון שקל עבור מרכיב קרקע ליחידת דיור אחת.

ל"גלובס" נודע כי עבור האופציה שילמה קנדה ישראל סכום של 3 מיליון שקל, ועל פי הערכות קיבלה אופציה לרכוש את הקרקע בתוך חצי שנה. עד לאחרונה, ניהלה חברת גינדי השקעות מגעים עם תנובה ועיריית תל אביב לרכישת הקרקע, אך נראה כי מגעים אלה לא הבשילו לכדי עסקה חתומה. זאת למרות כי מתחם השוק הסיטונאי מזוהה הם חברת גינדי השקעות המקימה יחד עם רבוע כחול נדל"ן את חלקו הראשון של הפרויקט הכולל עשרה בניינים בני 10 קומות ו-718 דירות חדשות וקניון.

כעת מנהלות תנובה ועיריית תל אביב מגעים למכירת חלקו השני של הפרויקט הכולל זכויות בנייה לארבעה מגדלים בני 44 קומות כל אחד ו-1,200 דירות בסך הכל. שניים מהמגדלים מהם צפויה לרכוש חברת קנדה ישראל.