חיילים: "לא הגיוני שנשלם 8 שקלים על קפה, יותר מקופיקס"

אפקט קופיקס מגיע גם לצה"ל: בוחן הוזלות בקנטינות ■ חייל המשרת בקריה: "פה זה אמור להיות הכי זול" ■ ביום שני בצהריים: קופיקס פותחת את הסניף השני ברחוב קינג ג'ורג' בת"א - ותחשוף את התוכנית האסטרטגית

האם בקרוב החיילים יוכלו לרכוש קפה בבסיסים בזול יותר? לאחר שרשת קופיקס עוררה סערה כשהחלה להציע קפה ועוד מגוון מאפים וכריכים ב-5 שקלים בלבד, וסחפה אחריה גם הוזלה ברשתות בתי-הקפה ארומה וארומה ישראל, ייתכן כי בקרוב הקפה בבסיסי צה"ל יוזל גם הוא.

משרד הביטחון והאגודה למען החייל בוחנים מחדש את מחירי הקפה בבסיסים, כדי לאפשר הוזלה משמעותית. כך למשל, מחיר של קפה הפוך קטן בבסיס הקריה עולה 8 שקלים, קפה רגיל 9 שקלים, וקפה גדול 10 שקלים - בעוד המחירים אמורים להיות הזולים והכדאיים ביותר עבור חיילים.

"זה לא הגיוני שאנחנו נשלם יותר ממה שמשלמים בחוץ, כי פה זה אמור להיות הכי זול", אמר חייל המשרת בבסיס הקריה. "הם לא יכולים לעשות עלינו קופה".

יש לציין כי המחירים בבסיסים נחשבים נמוכים יחסית לעומת רשתות הקפה, אך בשל הוזלה משמעותית מאז פתיחת סניף קופיקס, הדבר נבחן מחדש.

"מחירי הקפה בבסיסים זולים ביחס למחירי השוק"

אם תרצו, אספרסו קצר או ארוך, למשל, יעלו לכם היום בבסיס הקריה 6 שקלים, שוקולטה - 9 שקלים, כריך בריאות - 18 שקל, כריך ג'בטה - 17 שקל, ומאפה בוקר - 6 שקלים. עם זאת, יש גם מבצעים: קפה קטן ומאפה ב-12 שקל, ג'בטה וקפה רגיל ב-23 שקל וכריך בריאות וקפה קטן ב-23 שקל.

ממשרד הביטחון נמסר כי "המשרד באמצעות מנהל הרכש מקיים פיקוח הדוק על המוצרים הנמכרים בקנטינות ביחידות צה"ל השונות, לרבות מחירי הקפה, זאת כדי להבטיח שחיילי צה"ל יקבלו את השירות הטוב ביותר במחיר הזול ביותר. בכל הסקרים שערך משרד הביטחון בשנים האחרונות נמצא כי מחירי הקפה בבסיסים זולים באופן ניכר ביחס למחירי השוק, וכי שהשירות מהיר ואיכותי. בימים אלה משרד הביטחון בוחן מחדש את מחירי הקפה בבסיסים ביחד עם האגודה למען החייל, האמונה על חוזה ההתקשרות עם הרשתות והקנטינות הפועלות בצה"ל".

בתוך כך, ביום שני הקרוב תפתח קופיקס את הסניף השני שלה ברחוב קינג ג'ורג' בתל-אביב ותחשוף את התוכנית האסטרטגית של הרשת.