בטר פלייס שוב על המדף - הסכם המכר לנכסי הצלחה יבוטל

ביהמ"ש העליון דחה את בקשת חברת נכסי הצלחה לעכב את ביצוע החלטת המחוזי, לפיה יבוטל ההסכם למכירת החברה בפירוק לידיהם

בטר פלייס שוב על המדף - והסכם המכר לנכסי הצלחה יבוטל: בית המשפט העליון דחה הבוקר (ה') את בקשת חברת נכסי הצלחה לעכב את ביצוע החלטת בית המשפט המחוזי מרכז, לפיה יבוטל ההסכם למכירת החברה בפירוק לידיהם.

העסקה עם נכסי הצלחה בוטלה לאחר שמפרקי החברה סירבו לקבל את צ'ק המקדמה לקופת הפירוק של החברה, כפי שנחשף ב"גלובס" באופן בלעדי.

המקדמה, בסך 508,906 דולר, הועברה באמצעות המחאה של בנק CHASE. המפרקים סירבו לקבל את ההמחאה המוזרה, בעיקר על רקע העובדה שמדובר במקדמה שנקובה בערכים דולריים ולא בשקלים - כפי שנדרש בהסכם המכירה של החברה מ-25 באוגוסט.

מדובר בניסיון מכירה שני שנכשל. ההחלטה כי בטר פלייס תימכר לחברת נכסי הצלחה שצחי מרקור אחד מבעליה, התקבלה לאחר שהעסקה הראשונה לרכישת בטר פלייס על-ידי קבוצת הרוכשים סאנרייז בראשותו של יוסף אברמוביץ' בוטלה, שכן הקבוצה לא העבירה את התשלום הראשון בסך 3.52 מיליון שקל.

כזכור, במאי השנה התנפץ חלום הרכב החשמלי הישראלי לרסיסים, כאשר החברה הודיעה כי היא נכנסת להליך פירוק, ומונו לה כמפרקים עו"ד-רו"ח סיגל רוזן-רכב ועו"ד שאול קוטלר.

עוד קבע בית המשפט העליון כי ניתן לפעול על-פי הוראותיו האופרטיביות של בית המשפט המחוזי, ובכך הלכה למעשה איפשר למנהלים המיוחדים לתפוס את החזקה בנכסי ופעילות בטר פלייס בישראל, אשר יוכלו עתה לדומם את תחנות החלפת הסוללות, לייצב את פעילות עמודי הטעינה ולנהל משא-ומתן למכירת הנכסים והפעילויות.