רייטינג שבועי: "הכוכב הבא" בראש שבוע חמישי ברציפות

שתי פרקי האודישנים השבועיים בתוכנית הכישרונות של קשת תפסו את המקומות הראשונים בדירוג - עם רייטינג של 37% ביום ראשון ו-33.7% ביום שלישי

רגע לפני התחרות הגדולה בדמות התוכנית "אקס פקטור" מבית רשת, תוכנית הכשרונות של זכיינית ערוץ 2 קשת, "הכוכב הבא", ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג גם בשבוע החולף, ומזה 5 שבועות ברציפות.

שתי תוכניות האודישנים השבועיות תפסו את המקומות הראשונים בדירוג עם רייטינג של 37% (יום ראשון) ו-33.7% (יום שלישי) - גבוה יותר מזה של השבוע שלפניו.

במקום השלישי בטבלה ממשיכה לתפוס בחוזקה התוכנית "אבודים" מבית רשת בעונתה הרביעית, וצופית גרנט רושמת בשבוע שעבר רייטינג של 29.6%, בדומה לזה שהיה בשבוע שלפניו.

שלום אסייג ממשיך לשדר עבור רשת נוסטלגיה ברוח "שנות ה-80" במקום הרביעי ואף שיפר עמדות לעומת השבוע שלפניו עם 26.7%. "מה אתם הייתם עושים" של חיים הכט וקשת בעונתה השנייה מצליחה להתרומם למקום החמישי עם 26% רייטינג.

מהדורת חדשות 2 רושמת רייטינג של 23.9%, ודן שילון עם "המעגל" מזדנב אחריה עם 23.6%. ה"מעגל" עוררה בשבוע האחרון מהומה מאחורי הקלעים, לאחר שעמיר בניון, שהוזמן לקחת חלק במעגל האורחים, עזב "בטריקה" את התוכנית האחרונה באמצע הצילומים.

"מונית הכסף" של קשת דהרה בשבוע שעבר קדימה ונעצרה במקום השמיני עם 22.7%, ואת הטבלה סוגרים בצמוד זה לזה מהדורת שבת של חדשות 2 (19.7%) ו"דייט בחשיכה" של רשת, שרשמה ירידה קלה ל-19.2%.

רייטינג
 רייטינג