מבול מצלמות מהירות חדשות: צפו במיקומים המדויקים

חדשות הרכב: ב.מ.וו סוגרת פס יצור אחד ופותחת אחד חדש, מיני מתכננת מבול של דגמים חדשים, למבורגיני ומקלארן עם עיצובים מרגשים, ליאור סושרד ואורן קוזלובסקי ישאירו אתכם בפה פעור עם פעלול על חושי שלא כדאי לנסות בבית, ועוד

היום תוכנית חדשות הרכב בגלובס TV היא בניחוח גרמני עם ארומה איטלקית. בין שאר הנושאים נדבר על מצלמות מהירות חדשות שהוצבו באופן מקומם, בין השאר בכביש שהיה נחשב לפני מספר חודשים בודדים לכביש הבטוח ביותר בישראל.

ועוד - ב.מ.וו סוגרת פס יצור אחד ופותחת אחד חדש, מיני מתכננת מבול של דגמים חדשים לשוק המכוניות בשנים הקרובות, אחרי הפוגה קצרה נשוב לחלום הפעם למבורגיני ומקלארן שיטפלו לנו בבלוטות הריר עם עיצובים מרגשים, ליאור סושרד ואורן קוזלובסקי ישאירו אתכם בפה פעור עם פעלול על חושי שלא כדאי לנסות בבית ומשחק האנגריבירדס שנדחק הצידה לטובת הקנדי קראש תובע את הבכורה מחדש, הפעם עם אופי מוטורי במיוחד.

עוד שבוע עבר ולא פחות מ-5 עמדות מצלמת מהירות ורמזור חדשות נוספו לכבישי הארץ. את הרשימה פותחות שתי עמדות מצלמה כתומות, שהוצבו על "כביש עוקף קריות" החדש הלא הוא כביש 22.

עמדה אחת מצלמת את התנועה לכיוון דרום המוביל לחיפה וממוקמת מעט צפונית למחלף קריית ביאליק. העמדה השניה מצלמת את התנועה לכיוון צפון וממוקמת מיד אחרי מחלף קריית אתא צפון.

עמדה שלישית, גם היא בצפון, ממוקמת בגליל התחתון עם כביש 781 לכיוון מזרח, מעט אחרי מצפה אביב. המצלמה מצלמת מכוניות, שמאיצות בעלייה הארוכה כדי לשמור על מומנטום. היא ממוקמת באזור חשוך לחלוטין כך שניתן להניח, שרוב הדוחות שלה יונפקו בלילה.

עמדה רביעית הוצבה בנתניה והיא ממוקמת על גשר השלום מעל כביש החוף ומצלמת לכיוון מערב, כלומר את התנועה הנוסעת לכיוון נתניה. זו העמדה השניה שמוצבת בנתניה בתוך שבועות בודדים.

העמדה החמישית הוצבה בפתח תקווה והיא ממוקמת ברחוב אורלוב, סמוך לפינת רחוב פינסקר, ומצלמת לכיוון מזרח.

עדיין לא ידוע האם כל העמדות כבר פעילות, אולם כפי שציינו בעבר, העלות למדינה של כל עמדה כזו, גם אם היא משמשת בתור "דחליל" ללא מצלמה, היא 140 אלף שקל. כאשר היא מצויידת במצלמה העלות מוכפלת. לפיכך, בשבוע האחרון לבדו זלגו מכיסכם, משלמי המיסים עוד 700 אלף שקל לפחות על עמודי מתכת כתומים.

צפו בתוכנית המלאה...