עונת המרק בפתח: בדקנו סט קערות חדש לשינוע מרקים

סט הקערות החדש של טאפרוור: את מבחן האטימות עברו הקערות בהצלחה. לגבי הנוחות - יש מקום לשיפור

רוחות הסתיו מביאות לא רק תשוקה למרקים, אלא גם וירוסים והצטננויות של עונת המעבר. זה אחר זה נופלים שדודים בני משפחה, חברים וקולגות, וכולם משוועים למרק, כמו גוזלים פוערי פיות לאימא-ציפורת. אל הפיות האלה צריך להערות ליטרים של מרק, רצוי מרק עוף, הלוא הוא "הפניצלין היהודי". אבל למה לחשוב שלילי - אפשר להגיש מרק גם בנסיבות אחרות, לארוחת ערב אצל חברים או לפיקניק סתווי.

כך או כך, צריך לשנע נוזלים מנקודה א' לנקודה ב', בלי שיטפטפו מהכלי שאמור להיות אטום וירטיבו את כל הקווים והנקודות שבין א' לב'. בעידן שבו מבקעים פלוטוניום ושולחים לוויינים זו לא אמורה להיות משימה מסובכת מדי, אך יעידו כיסויי הריפוד במכוניתי (שטעמו כבר הרבה סוגים של מרק ורטבים לסלט, ונראים בהתאם) שלא כל הנוצץ אטום הוא.

לאור כל אלה, שמחתי לנסות את סט הקערות החדש של טאפרוור, שמתחייבת לאטימה ולנוחות. מזגתי ממרק העוף המצוין שלי לקערות, סגרתי ושקשקתי ללא רחמים. את מבחן האטימות עברו הקערות בהצלחה. לגבי הנוחות - יש מקום לשיפור. הסגירה קלה. אלא שהיא כל-כך מוצלחת, שקצת קשה לפתוח - לפחות לאדם מאותגר מוטורית כמוני. עם זאת - היעד הושג: נוזל החיים שונע ליעדו ללא דליפות, וריפוד המכונית נותר יבש.

המינוסים: הקערות אינן מתאימות למיקרו, וחבל. המחיר גבוה, ואפשר להשיג רק בשיטה המעצבנת של טאפרוור, המשווקת את מוצריה באמצעות חוגי בית. בסך-הכול רציתי קערה אטומה למרק, לא חוג. הקערות שנדגמו הן מסדרת "הגל החדש". קערה של 1.3 ליטרים - 44 שקלים, 2.5 ליטרים - 58 שקלים, 4.3 ליטרים - 86 שקלים.