רמי לוי מכחיש: "לא אתמודד על רכישת רשת אופיס דיפו"

לוי טוען כי פנו אליו, אך הוא אינו מתכוון להגיש הצעה לרכישת הרשת בשלב זה ■ סניפי אופיס דיפו נפתחו היום מחדש ויופעלו בשבוע הקרוב ע"י צומת ספרים

איש העסקים רמי לוי לא יתמודד בשלב זה על רכישת רשת אופיס דיפו. לוי אמר היום (ד') ל"גלובס": "פנו אליי, כמו לעוד עשרות, וכמו שפונים אליי כל יום עם המון הצעות. את כל הפונים העברתי לשותפים שלי בתחום מכשירי הכתיבה. לא הגשתי הצעה, ואין לי כוונה כעת".

- אתה שוקל להיכנס לתחום?

"אני בודק כל כיוון וגם את זה. מלחיצים את כולם להגיש הצעות בגלל מצב העובדים וסכנת הסגירה. למיטב ידיעתי, גם מנכ"ל צומת ספרים, אבי שומר, רק בודק כרגע את המצב, וממש לא בטוח שהוא יתקדם הלאה".

לוי אמר את הדברים בעקבות פרסומים על כך שהוא יתמודד מול שומר על רכישת הרשת. אמש (ג') החליט בית המשפט כי סניפי אופיס דיפו ישובו לפעילות תחת ניהול זמני של רשת צומת ספרים. רשת הספרים תפעיל את אופיס דיפו למשך השבוע הקרוב ללא שכר, ואילו הנאמנים יהיו אחראים לתשלום שכר העובדים ולתשלומי הספקים, וזאת מההכנסות מהמכירות שיתבצעו.

שומר אמר אמש ל"גלובס" כי "הנאמנים הציעו שננהל את הרשת למשך שבוע, שבמהלכו נלמד את העסק. לא נקבל שום אחריות כספית. אנחנו מתכוונים ללמוד את החברה, לדבר עם ספקים, לדבר עם בעלי הקניונים ולבחון את ההיתכנות הכלכלית של הרשת. אם כל הדברים ייראו כלכליים, נגיש הצעה לרכישת הרשת ואולי נעזור להציל 780 עובדים, שכואב הלב עליהם".

שומר מעריך כי אופיס דיפו לא תחזור לרמת מכירותיה בשנות השיא, אך סבור כי "אם כולם יאחדו כוחות, ניתן יהיה להצליח".

- אתם לא ממש מהתחום הזה.

"אנחנו כבר שנים מתעסקים בציוד משרדי ומכשירי כתיבה. לאופיס דיפו ולנו יש הרבה ספקים משותפים".