סקר הפרסומות: פלאפון - הכי זכורה השבוע; סלקום - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום, שכלל לא שודרה השבוע, רשמה אהדה הגבוהה ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

הפרסומת החדשה של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, היא הזכורה ביותר השבוע. הקמפיין של חברת הסלולר מקדם את שירותי ענן האחסון הסלולרי שלה, בנפח של 100 מגה. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.0%.

קמפיין פלאפון הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). זאת, לעומת סך ההשקעה הגבוה ביותר בשבוע שעבר, 1.3 מיליון דולר, של מפעל הפיס.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, וזאת בשבוע השני ברציפות וכן לאחר כחודש שבו הפרסומת מדורגת גבוה בטבלאות. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים השבוע ב-30% בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.1%.

על חוזקה של הפרסומת של סלקום מעידה העובדה כי היא דורגה במקומות הגבוהים בטבלאות, על אף שכלל לא שודרה השבוע (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 483 (לעומת 481 בשבוע שעבר).

כמו כן, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-44.3 מיליון דולר - מעט נמוך בהשוואה לסך התקציבים שהושקעו במהלך שבוע שעבר (45.8 מיליון דולר).

אהובות וזכורות 31/10/13
 אהובות וזכורות 31/10/13