תשלמו? רולדין מוכרת סופגניות "פרימיום" ב-9.5 שקלים

רולדין: "איכות ההשקעה ומסורת המצוינות בעולם הסופגניות מעל 25 שנה הן שגורמות לעשרות אלפי הלקוחות לפקוד את סניפי רולדין עוד הרבה לפני החג"

כחודש אחרי שרני רהב צולם תוקף בחריפות את המוצרים של קופיקס בטענה שהם לא איכותיים ובגלל זה הם זולים, איש יחסי הציבור של רשת הקונדיטוריות רולדין מוציא היום (א') את "קולקציית" הסופגניות החדשה של הרשת לקראת חנוכה 2013.

רהב טען באותו אירוע כי מוצרים שנמכרים בזול כמו ברשת קופיקס לא יכולים להיות איכותיים, ואולי מסיבה זו, ליין הסופגניות החדש ברשת מציע סופגניות גורמה - "פרימיום", במחיר של 9.5 שקלים ליחידה.

"איכות ההשקעה ומסורת המצוינות של רולדין בעולם הסופגניות כבר מעל 25 שנה הן שגורמות לעשרות אלפי הלקוחות לפקוד את סניפי רולדין מדי שנה עוד הרבה לפני ערב החג", טוענים ברולדין.

לצד סופגניות ה"פרימיום", רולדין מוכרת את הסופגניה ה"רגילה" עם ריבה במחיר של 4.5 שקלים לסופגניה. עוד בתפריט של רולדין: "סופגניות צ'ייסר", שכוללות מעין מזרק שמכיל שוקולד, ריבה וכדומה, שמוזרק לתוך הסופגניה - בתוספת של 1.5 שקלים לסופגניה.

ביחסי הציבור של הרשת כותבים בהודעה לתקשורת כי לאחר ש"הלקוחות דרשו", הרשת הקדימה את מועד תחילת המכירה של הסופגניות, והיא תחל כבר השבוע - כ-3 שבועות לפני החג ולא שבועיים כמדי שנה. "קולקציית הגורמה נשמרת בסודיות רבה עד ליום ההשקה בסניפים", מסרה רולדין.

קובי חקק, מבעלי רשת רולדין, אמר היום כי "הסופגניות הפכו להיות חלק מעולם קינוחי הגורמה, והצרכנים מצפים לחדשנות במילויים, בציפויים ובתוספות - בשנים האחרונות נרשם גידול מתמיד בצריכת סופגניות הגורמה בחנוכה. יחד עם זאת, סופגנית הריבה המסורתית מהווה כ-30% מסך המכירות של כל הקולקציה (12 טעמים). אנו פועלים מדי שנה במרץ במטרה להביא ללקוחותינו הנאמנים את הסופגניות האיכותיות ביותר, מחומרי הגלם המשובחים ביותר ובטעמים מפתיעים".

ברשת טוענים כי "צוות השפים של רולדין, בשיתוף צוות השיווק, עמל כחצי שנה על פיתוח רעיונות וטעמים חדשים, במטרה לחדש, להפתיע ולרגש את קהל הלקוחות, אשר מצפה בכל שנה לחדשנות וחגיגיות באחד החגים היפים, המוארים והצבעוניים במסורת היהודית. הושקעו משאבים רבים בגיוון הטעמים ובשימוש בחומרי גלם משובחים המשדרגים את הסופגנייה לקינוח גורמה".