הפרסומת של חברת החשמל עם "שקע ותקע" - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס עם בר רפאלי ונועם טור בראש מדד הזכורות

פרסומת "הברית" של בנם של "שקע ותקע" מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הפרסומות האהובות. הפרסומת של חברת החשמל, שעלתה לאוויר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, זוכה לשיעורי אהדה שגבוהים באופן משמעותי בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.5%. עוצמת האהדה לפרסומת גבוהה ב-50% מהממוצע.

את מדד הזכורות מובילה השבוע הפרסומת של חברת האופנה פוקס בכיכובם של הפרזנטורים הקבועים בר רפאלי ונועם טור. בפרסומת, שעלתה באמצעות גיתם BBDO, נראית רפאלי כשהיא זורקת בגדים מהחלון לאחר שחשבה שטור עזב אותה.

בשבוע שעבר נודע כי הפרזנטורים של המותג ב-6 השנים האחרונות יוחלפו בקמפיין הגדול הבא של החברה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10%.

ירידה בתקציבים המושקעים

זה השבוע השני ברציפות שקמפיין הפרסומות של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). סך ההשקעה הגבוהה בשבוע שעבר עמד על 1.8 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מעט בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 502 (לעומת 483 בשבוע שעבר).

במקביל, ניכרת ירידה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, אשר השבוע עמד על כ-41.2 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר שעמד על 44.3 מיליון דולר).

אהובות
 אהובות