אב ל-5 זכה ב-26 מיליון שקל בלוטו: "אמשיך לעבוד"

הזוכה סיפר כי לפני שבוע הצליח לנחש 5 מספרים וזכה בכ-1,000 שקל: "כשבישרתי לאשתי אודות הזכייה ב-1,000 שקל, היא השיבה לי שאני בכיוון הנכון"

שכיר בן 50 מאזור המרכז ואב ל-5 ילדים הגיע בסוף השבוע לבית מפעל הפיס לקבל את זכייתו בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי האחרון.

הזוכה ב-26 מיליון שקל סיפר כי לפני שבוע הצליח לנחש 5 מספרים וזכה בכ-1,000 שקל. "כשבישרתי לאשתי אודות הזכייה ב-1,000 שקל, היא השיבה לי שאני בכיוון הנכון".

לדבריו, "באחד הימים השבוע חלמתי בלילה שאני זוכה בפרס הראשון. אני ממלא כל שבוע טופס דאבל לוטו - 8 טבלאות ב-46.6 שקל. למחרת החלום, בבוקר, בדרכי לעבודה, הוספתי עוד שתי טבלאות, ובסך-הכול שלחתי 10 טבלאות. שתי הטבלאות הנוספות שמילאתי היו מספרי היום הולדת שלי ושל אשתי, והן שזיכו אותי בפרס של 26 מיליון שקל".

הזוכה, העובד כשכיר בתחום הטקסטיל, אמר עוד כי "אני שמח שילדיי יהיו מסודרים בחיים. אפתח לכל אחד מהם תוכנית חיסכון בבנק, הם יוכלו ללמוד באוניברסיטה, להתחתן ולקנות דירה".

הזוכה הוסיף כי הוא מאוד שקול. "יש לי חיים טובים ושקטים, אני עושה את מה שאני אוהב, והזכייה לא תשנה מאומה באורח חיי. אקום כל בוקר כהרגלי, אמשיך לעבוד, וכשאפרוש לגמלאות אוכל להרשות לעצמי להגשים חלום גדול ולטייל בעולם" .

בהגרלה זו היה זוכה נוסף בפרס הגדול שמילא טופס רגיל וזכה ב-13 מיליון שקל. נכון להבוקר (א') זוכה זה טרם הגיע לבית מפעל הפיס לקבל את הפרס.