נופש בלב הגולן: הצצה לצימרים ביישוב חד-נס מצפון לכינרת

יואב ארד ואיתי פנקס, דמויות תל אביביות מוכרות עזבו את הכרך הגדול לטובת חד-נס והקימו שם מתחם מקסים - במקום שני צימרים וסוויטה גדולה יותר ■ תחושה של מלון בוטיק עם יחס אישי וחם

יואב ארד ואיתי פנקס, דמויות תל אביביות מוכרות (איתי פנקס הוא חבר מועצת עיריית תל אביב יפו מטעם מרצ, פעיל בקהילת הלהט"ב בישראל), עזבו לפני כשנה וחצי את תל אביב ועברו, עם תאומותיהם ועם מיטלטליהם, אל היישוב חד-נס. מה גורם לצמד תל אביבים שוחרי תרבות ובילוים לעזוב את הכרך הגדול? - תשאלו אותם כשתגיעו ל"חד נס 229" , המתחם המקסים שהקימו מול מדרונות רמת כורזים וצפון הכינרת.

במקום שני צימרים וסוויטה גדולה יותר, המתאימה לשני זוגות או למשפחה, מעוצבים במחשבה ובטוב טעם. כבר אדני העץ הכבדים שמהם בנויות מדרגות הכניסה מבשרים על כך. אחר כך מפתיעים פרזולי הברזל, תריסי העץ וה"מנצ'לך" (תופסני מתכת לתריסים בצורת גבר/אישה, שהיו בשימוש בסוף המאה ה-19 ועד אמצע המאה שעברה).

בצימרים עצמם יש ג'קוזי, מקלחת, פינת ישיבה, שני מכשירי טלוויזיה, מערכת קולנוע ביתית, מיטות קינגסייז עם מזרני עילית, מכונת קפה פרימיום, מקרר עם שתייה קלה ובירה, וארון עם חטיפים ופיצוחים.

גולת הכותרת היא דווקא מה שנמצא מחוץ לצימרים. לכל צימר בריכה אינטימית מוקפת בגינה פרטית. לצד הסוויטה ישנה בריכה גדולה שנימפאות ורודות פורחות בה. זוהי מערכת סגורה, הכוללת בריכות טיהור עם צמחי מים מיוחדים שמעשירים את הבריכה בחמצן עבור הבקטריות שמפרקות את הלכלוך ואת הרעלים. צליל מפל המים יוצר תחושה כאילו הצימר שוכן על גדות פלג מפכפך. בערב פתוח לאורחי המקום בר קטן, שאפשר גם לערוך בו אירועים.

ארוחות צהריים וערב ניתן לאכול במסעדת השף הסמוכה של גיא בן-שמחון (www.villav.co.il, טל' 055-2277120). כששבנו מארוחת הערב הופתענו לגלות שיד נעלמה ניקתה את החדר וסידרה אותו, ואף קיפלה את בגדינו וכיסתה בקפידה את החלונות בווילונות, לבל יחדור אור השחר ותקצר שנתנו. התחושה כולה היא של מלון בוטיק עם יחס אישי וחם.

1,300 שקלים לזוג ללילה בסוף שבוע, 1,000 באמצע השבוע, כולל ארוחת בוקר; טל' 054-4481431