CNBC יורדת ממסך הוט: "מנהלים מגעים מול פלטפורמות אחרות"

דובר רשת CNBC: "ההחלטה של הוט להוריד את הרשת מצערת בעבור צופינו"

"ההחלטה של הוט להוריד את הרשת מצערת בעבור צופינו" - כך מסר דובר רשת CNBC ל"גלובס" בתגובה להחלטה להפסיק את שידור ערוץ הכלכלה CNBC בסוף החודש הקרוב.

על-פי התגובה מנהלת הרשת מגעים מול גופים אחרים בישראל להמשך העברת שידוריה לאזור, וככל הנראה לא מדובר בחברת הלוויין yes, אשר לא משדרת את הערוץ כיום.

חברת הכבלים הוט הגישה בקשה למועצת הכבלים והלוויין להוריד את הערוץ ולא להעמיד לו תחליף, בשל שידורי ערוץ בלומברג, העוסק בתכנים דומים. ועם זאת, ל"גלובס" נודע כי צופים שיבקשו לעזוב בשל ירידת הערוץ, יוכלו לעשות זאת ולא יחויבו בקנס.

בהוט לא מצאו את דרישת התשלום של הערוץ מבית NBC יוניברסל כלכלית, לאור נתוני צפייה נמוכים יחסית בה.

על-פי נתוני הרשת, 27% מצופיה בעולם נושאים בתפקידים ניהוליים כלכליים, ו-42% מוגדרים כמקבלי החלטות כלכליות ונחשבים לבעלי הכנסות גבוהות במיוחד.

הדובר מסר עוד כי "רשת CNBC נותרה הרשת המובילה לחדשות כלכלה ועסקים, הנצפית על-ידי מנהלים ומקצוענים בתחום הכלכלי ברחבי העולם. ההחלטה של הוט מצערת בעבור הצופים, אבל אפשר לצפות בשידורינו באזור המזרח התיכון באמצעות לוויין 'הוטבירד'. בימים אלה אנו מנהלים מגעים מול פלטפורמות נוספות באזור. ישראל נותרה שוק חשוב בעבורנו, ואנחנו ממשיכים לכסות סיפורים חדשותיים מהאזור כולו".

בהוט אישרו את דבר הורדת הערוץ.