עוגיות עבאדי חוזרות לחצי חינם אחרי היעדרות של שנה

הסכסוך המסחרי בין הצדדים פרץ על רקע סירובה של רשת חצי חינם לאשר עליית מחיר של מוצרי עבאדי ■ לאחרונה חזרו גם מוצרי ויסוצקי למדפי חצי חינם

אחרי סכסוך מסחרי שנמשך קרוב לשנה, עוגיות עבאדי חזרו למדפי רשת חצי חינם. הסכסוך המסחרי בין הצדדים פרץ על רקע סירובה של רשת חצי חינם לאשר עליית מחיר של מוצרי עבאדי.

לדברי יורם עבאדי, מנכ"ל ומבעלי החברה, "היה משבר בנושא המחירים, שפרץ לאחר שחצי חינם סירבה לאשר את המחירון החדש. זה נפתר, וחזרנו למדפים. הוא (מנכ"ל ומבעלי חצי חינם, זקי שלום, א"ח) הבין שהייתה עליית מחיר, וכל השוק צריך להעלות. זקי בסדר. כך הוא מנהל את הביזנס, וזו זכותו. אנחנו מעריכים אותו כבעל מקצוע שיודע מה הוא עושה, אבל כל אחד והעקרונות שלו בעסק שלו".

- עד כמה ההיעדרות ממדפי חצי חינם פגעה להם במכירות?

"לדעתי זה לא פגע בנו. אנחנו יכולים להביא את התוצאות. אוי לנו אם לקוח אחד ישפיע עלינו בצורה כזאת".

יש לציין כי לאחרונה חזרו גם מוצרי ויסוצקי למדפי חצי חינם אחרי היעדרות של מספר חודשים בעקבות סכסוך מסחרי.

עבאדי היא חברה משפחתית הממוקדת בייצור עוגיות מלוחות. לחברה יש מפעל באזור התעשייה בעטרות, והיא מעסיקה 30 עובדים. לדברי עבאדי, אשתקד עמד מחזור המכירות של החברה על 35 מיליון שקל, ואת השנה הנוכחית מצפה החברה לסיים עם מכירות של 43 מיליון שקל.

בשיחה עם "גלובס" התייחס עבאדי גם למהלכים של רשת מגה. לדבריו, "מגה היא עסק טוב, שברגע שיבינו לאן הם הולכים, הכול יסתדר. כרגע אין להם אסטרטגיה ממוקדת לגבי הדרך. הם עושים הרבה ניחושים ויורים להרבה כיוונים לאור הלחץ שהם נמצאים בו. הצרכן הפסיק להיות פראייר, לא רק ברמת המחיר אלא גם ברמת המוצר".