סקר הפרסומות: בזק - הכי זכורה השבוע; הוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות המובילות השבוע רושמות נתונים נמוכים מהממוצע החצי-שנתי

את ראש טבלת הפרסומות האהובות של השבוע כובשת זה השבוע השני ברציפות הפרסומת של הוט מובייל, בכיכובם של הסטנדאפיסט נדב אבקסיס ודמותו של "אבי הטחול" מהסדרה "הבורר".

שיעורי האהדה לפרסומת, מבית ראובני-פרידן, נמוכים לעומת השבוע שעבר (אז עמדו על 25.1%), וכן נמוכים מעט בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 20.8%.

גם מבחינת הזכירות, הפרסומת מצליחה פחות השבוע, ולאחר שבשבוע שעבר הייתה גם הזכורה ביותר, השבוע היא יורדת למקום הרביעי בטבלת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת הזכורה של השבוע היא פרסומת של בזק, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בקמפיין נראה הפרזנטור הקבוע, גידי גוב, שט על סירה קטנה בלב ים ומציג בפני שני ניצולים מספינה טובעת את נתב ה-super wifi החדש של החברה לשדרוג חוויית הצפייה באינטרנט.

עם זאת, עוצמת הזכירות לפרסומת נמוכה מ-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.8%.

ירידה בתקציבים המושקעים

קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה בהיקף של כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת הוט מובייל, עם סך ההשקעה דומה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 544 (לעומת 486 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, ניכרת ירידה בסך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים, שעמד השבוע על כ-39.8 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר, שעמד על 40.2 מיליון דולר).

פרסומות 21/11/13
 פרסומות 21/11/13

ההשקעה השבועית בהוט מובייל
 ההשקעה השבועית בהוט מובייל