דנקנר במגעים לצרף את נקש לקבוצת גרנובסקי

משפחת נקש, הבעלים של קבוצת ארקיע, מנהלת מו"מ להצטרף לקבוצת ההשקעה שמגבש דנקנר ביחד עם גרנובסקי ■ קבוצת המשקיעים כוללת בין היתר את קבוצת "נטו", משפחת נוימן וקבוצת נץ הבורסאית

השפן החדש של נוחי דנקנר. יומיים לפני הגשת ההצעות המשופרות לרכישת השליטה בקונצרן אי.די.בי ל"גלובס" נודע כי נוחי דנקנר, עדיין בעל השליטה באי.די.בי, מנהל מגעים לצרף את משפחת נקש, הבעלים של קבוצת ארקיע לקבוצה שהוא מגבש יחד עם המשקיע אלכסנדר גרונובסקי.

נקש הוא המצטרף השביעי לקבוצה, בה נמצאים כיום בין היתר, חברת "נטו" של משפחת עזרא, משפחת נוימן בעלת קבוצת אלון, וקבוצת נץ הבורסאית.

קבוצת גרנובסקי-דנקנר ממשיכה במסעה לגיוס מזומנים במטרה לבסס את הצעתה להשקעה של כ-900 מיליון שקל באי.די.בי . מוקדם יותר החודש הודיעה הקבוצה על הצטרפותה של חברת המזון נטו מלינדה, בראשות עדי עזרא, להשקעה. נטו, שצפויה להפוך לשחקנית השנייה בגודלה בקבוצה, תזרים כ-135 מיליון שקל, ותחזיק בעקבות כך בכ-15% מאי.די.בי אחזקות.

גרנובסקי ודנקנר, שהתחייבו להזרים כחצי מיליארד שקל באמצעות חברת NEWCO, יחזיקו כ-55.5% מאי.די.בי אחזקות; משפחת נוימן (קבוצת אלון) תזרים 120 מיליון שקל ובעקבות כך תחזיק כ-13%; וחברת נץ, שצפויה להזרים כ-65 מיליון שקל, תחזיק כ-7% באי.די.בי.

נציין כי קונצרן אי.די.בי הוא מבעלי השליטה באי.די.בי תיירות, המחזיקה בחברת התעופה ישראייר ובמספר סוכניות נסיעות ובראשן נתור.

מאי.די.בי לא נמסרה תגובה.