אחיה של שרה נתניהו מכר וילה בסביון ב-27 מיליון שקל

איש ההיי-טק אמציה בן ארצי מכר וילה בת 10 חדרים בשטח כולל של 670 מ"ר בנוי ■ במקביל, רכש קומה שלמה בשטח 350 מ"ר במגדל סוטין בת"א ■ בן ארצי מכר ב-2008 חברת היי-טק לחברת תוכנה בריטית תמורת 73 מיליון דולר

אמציה בן ארצי, אחיה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, ורעייתו שושנה, מכרו את הווילה שבבעלותם בישוב היוקרתי סביון תמורת 27 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". מדובר בוילה בת 10 חדרים, שהוקמה בשנת 1997, הכוללת שטח בנוי של 670 מ"ר, ובנויה על מגרש גדול בשטח 5 דונם ברחוב הגדרות בישוב. הרוכש הוא דוד קנד.

העסקה בוצעה לפני מספר חודשים, ואף דווחה לרשות המיסים, במקביל לרכישת דירת מגורים חדשה בת 350 מ"ר המתפרשת על פני קומה שלמה, באחת מהקומות הגבוהות במגדל היוקרה "סוטין 29" בתל אביב, שמקימה בימים אלה קבוצת נוה שוסטר.

בן ארצי הוא טייס קרב לשעבר, המחלק את זמנו בין ישראל לעמק הסיליקון בקליפורניה. הוא נשיא חברת Net Post, שפיתחה טכנולוגיה לספקי תוכן, שייסד בעברו את חברת ההיי-טק נטמנג', שנמכרה בשנת 2008 לחברת התוכנה הבריטית מיקרו פוקוס, תמורת 73 מיליון דולר.

ילדיו של בן ארצי, גיא וגליה בן ארצי, הלכו בעקבות אביהם, ומכרו בשנים האחרונות שתי חברות סטארט-אפ שהקימו, האחת חברת Particle Code, שפיתחה משחקים שונים עבור אתרי רשתות חברתיות וטלפונים חכמים, ונמכרה בשנת 2011, ארבע שנים לאחר שהוקמה, לחברה האמריקאית Appcelerator תמורת סכום לא ידוע.

עסקה נוספת שביצעו היא מכירת חברת MyTopia שהקימו, ושפיתחה משחקים כגון פוקר ובינגו עבור אתרי רשתות חברתיות. הרוכשת הייתה חברת ההימורים המקוונים 888 ששילמה 18 מיליון דולר במזומן על העסקה.