ביהמ"ש: קרסו תשווק את מכוניות בטר פלייס ותדאג ללקוחות

נקבע כי קרסו מוטורס ורנו העולמית ירכשו מידי המפרקים 359 מכוניות רנו פלואנס וימכרו אותן, וידאגו לכ-900 המכונית שנרכשו ע"י לקוחות בטר פלייס

קרסו מוטורס ורנו העולמית ידאגו לתת שירותי תחזוקה ללקוחות בטר פלייס. ביהמ"ש המחוזי בלוד אישר היום (ד') כי החברות ידאגו לכ-900 מכונית רנו פלואנס ZE חשמליות, אשר נרכשו בעבר בידי לקוחות בטר פלייס, בטרם פשטה את הרגל בחודש מאי האחרון.

המנהלים המיוחדים של בטר פלייס פירטו בפני בית המשפט את הסיכום המיוחד אליו הגיעו, כיממה טרם הדיון, עם נציגי החברות קרסו ורנו. על פי סיכום זה חברת קרסו מוטורס תישא באחריות המלאה לתחזוקתן של המכוניות, במקביל להגדרתה כיבואנית לישראל גם של מכוניות רנו פלואנס החשמליות. צעד זה יגובה על ידי חברת רנו העולמית אשר תסייע במתן התמיכה הטכנית לתפעול כלי הרכב.

בנוסף ירכשו קרסו מוטורס ורנו מידי המפרקים 359 מכוניות רנו פלואנס חשמליות חדשות, אשר מצויות בידי המנהלים המיוחדים וטרם נמכרו - אשר חלקן, לאחר בדיקת תקינות ווידוא לגבי כשירותן, יועמדו למכירה ללקוחות בישראל. בעבור כל הנכסים שירכשו במסגרת העסקה האמורה, ישולם לידי המנהלים המיוחדים סכום של כ-5.9 מיליון שקלים.

איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס: "בהעדר פתרון ללקוחות בטר פלייס , הסכימה חברת קרסו לסייע בפתרון מצוקת בעלי הרכבים החשמליים ולדאוג לכל הקשור לתחזוקת רכבי רנו פלואנס ZE. אנו נמשיך לדבוק במדיניות שלנו לספק ללקוחותינו רכבים ושירות באיכות גבוהה, בין אם מונעים בבנזין, בדיזל או חשמל".