רם בלינקוב ייעץ לוועדת לנדס על עתיד רשות השידור

ועדת המכרזים של משרד התקשורת בחרה בחברת "עמרב השקעות" של בלינקוב להיות זו שתייעץ לוועדה שאמורה לבחון את המתווה העתידי של השידור הציבורי

חברת "עמרב השקעות בע"מ" של רם בלינקוב נבחרה לשמש כחברה המייעצת לוועדת לנדס. משרד התקשורת הודיע היום (א') כי ועדת המכרזים של המשרד בחרה בחברה להיות זו שתייעץ לגוף שאמור לבחון את המתווה העתידי של השידור הציבורי בישראל.

לצד בלינקוב, לשעבר הממונה על התקציבים באוצר, אפשר למצוא בצוותו גם את אילן לוין, הממונה על השכר באוצר לשעבר. עוד חברים בצוות: יהודה מלול, האמון על ניתוח דוחות כספיים; חווה גרשוני, שתתן ייעוץ ארגוני למבנה כוח-אדם; ואמנון אייכלברג, שיהיה אמון על הכנת מודל רפורמה יעיל ויישומי.

חברי הצוות יבצעו מחקר אודות הנעשה בתחום ב-7 מדינות שונות, עליהן תחליט הוועדה, ויקיימו סט צפוף של פגישות פרונטליות ב-3 מבין המדינות הללו ובישראל, בלוח הזמנים הקצר שלו התחייבו.

על-פי הודעת המשרד, "הוועדה התרשמה כי לחברה ולראשיה יש את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לייעץ לה, וזאת לאור ניסיונה בתחום הייעוץ לממשלה ובתחום השידורים. החברה הקצתה את צוות העובדים הגדול ביותר לטובת עבודת הייעוץ, צוות הכולל 12 עובדים, ובעל היכרות עם רשות השידור ומשרד האוצר. החברה הציגה יכולת עמידה בלוח הזמנים הקצר שהציבה לה הוועדה, נושא הזוכה לחשיבות גבוהה בעיני שר התקשורת גלעד ארדן".

הוועדה בראשות רם לנדס אמורה לנסח מחדש את תפקידו ואת ייעודו של גוף השידור ציבורי ולבחון את התקציב הנדרש לפעילותו, תוך הקטנת עלויות פעילותו ובחינת דרכים לשיפור גביית האגרה.