רייטינג שבועי: "הכוכב הבא" עולה לראש הטבלה

תוכנית הכישרונות של קשת עקפה לראשונה את "אקס פקטור" של רשת ■ התוכניות לזכרו של אריק איינשטיין ששודרו בשבוע שעבר רשמו נתוני צפייה גבוהים

מהפך בטבלת הצפייה: "הכוכב הבא" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא התוכנית הנצפית של השבוע האחרון, לראשונה מאז עלתה "אקס פקטור" של רשת לאוויר. את השינוי אפשר לתלות לא מעט בחג, אשר גורם לירידה מסורתית ברייטינג. כנראה שחלק ניכר מהצופים הקבועים של "אקס פקטור" העדיפו להדליק נרות חנוכה עם משפחתם ולא לבלות מול המסך. כך, ביום רביעי יורדת התוכנית אל מתחת ל-30% הצפייה בקרב משקי-בית יהודיים.

ועם זאת, אי-אפשר להתעלם גם מההתחזקות של תוכנית הכישרונות של קשת לאור קטטות השופטים וההתקדמות אל סופה של התחרות. המשדר הנצפה של השבוע עומד על כ-36% בקרב משקי-בית יהודיים ו-908 אלף צופים - נתון גבוה מהממוצע של התוכנית עד כה.

קשת משיקה את עונתה ה-20 של "עובדה" עם נתון של 23.7% צפייה. "להיות איתה", הדרמה שיצר אסי עזר בקשת, עולה לאוויר עם נתון מתון של 22.5% בפרק הפתיחה.

ביום שלישי בלילה הלך לעולמו אריק איינשטיין. מהדורת החדשות הלילית בערוץ 2 בהגשתם של דוריה למפל וליאור פרידמן, בה נודע דבר פטירתו, הוקדמה והגיעה לנתון של 23.5% צפייה. בסך-הכול צפו 597 אלף איש במשדר הדרמטי. "היום שהיה" עם גיא זוהר, ששודרה במקביל בערוץ 10, עמדה על 8.1%.

ביום רביעי האחרון הוקדשו השידורים ברובם לזמר המנוח. "המעגל" עם דן שילון, שהתייחד עם זכרו של איינשטיין, עמד על 23.5%; ואילו הריאיון הארכיוני המיוחד שנתן איינשטיין ליאיר לפיד והובא בשידור חוזר הגיע ל-16.9% צפייה.

"אולפן שישי" של חדשות 2 עם דני קושמרו ממשיכה להוביל את זירת מגזיני יום שישי עם 19.8% צפייה. "יומן" בערוץ 1 ו"שישי" של חדשות 10 מביטות עין בעין - 5.8% לאילה חסון ו-5.5% לאלון בן-דוד וטלי מורנו.

רייטינג 1/12/13
 רייטינג 1/12/13