ואתה מבזבז על נרות?!

הציבור לא צריך לשלם גם על הבית של נתניהו בקיסריה

איזה ראש ממשלה אתה, ביבי? איזו דוגמה אתה נותן? מה ההתעלמות הזאת ממה שקורה במדינה? דור שלם לא יכול לקנות דירה קטנה כי אין לו 300 אלף שקל לשלם דמי קדימה - ואתה זורק את הסכום הזה על פרחים ונרות ריחניים, ועוד מאות אלפים על אחזקת בית שאתה כמעט לא גר בו? לא חוכמה לדבר על שוויון ולקונן על עניים וחסרי בית. מה עוד צריך לקרות כאן כדי לשנות את ההתנהגות הרהבתנית, הבזבזנית והמזלזלת הזאת. אנשים לא מצליחים לגמור את החודש. איזו דוגמה אתה נותן להם?

הפרחים המטמטמים

כשאתה מסתכל על עצמך בראי, עם כל הנרות וסידורי הפרחים מסביב, והריחות עוטפים אותם מכל עבר, האם אתה חושב על האזרח שהצביע בשבילך ולא יכול לקנות ספרים לילדים, ולפעמים גם אוכל? או שהריחות של הפרחים והנרות לגמרי מטמטמים אותך?

דוגמה מבית אבא

מאיפה בא לך אורח החיים הזה? גדלת בבית המלוכה הסעודי? אביך ואמך היו אנשים צנועים שנתנו לך דוגמה אחרת, אז מאיפה לקחת את זה? איפה למדת שבדמוקרטיה מותר לחיות כמו מלך על חשבון הציבור? איפה חונכת שכסף ציבורי הוא הפקר, שאנשים משלמים מסים בשביל השטויות הדוחות שלך? על גינון ופרחים ונרות ריחניים וכל שאר הדברים שאתה קונה לעצמך על חשבון אוצר המדינה? בטוח שלא למדת את זה בבית אבא.

להצניע את חוסר הצניעות

אתה לא טורח אפילו למראית עין. אתה אדם לא צנוע, ביבי. זה ברור. אבל או.קיי, אתה לא אדם צנוע - אבל קצת לנסות להצניע את חוסר הצניעות הזו... בין צניעות לבין הרהבתנות שלך יש עוד הרבה רבדים, אבל אתה הלכת אל הקיצוניים ביותר... אתה נותן תחושה שאתה לא שם עלינו... כמה כתבות נכתבו ושודרו על הגנדרנות, על הרהבתנות, על הבזבזנות - ושום דבר לא משתנה, אתה ממשיך בשלך... במקום להקשיב - להקשיב! במקום להפנים, אפילו קצת, אתה מכנס את מלחכי פנכתך כדי שייצאו לתקשורת לספר כמה רודפים אותך... אתה מנסה להסתיר את דוח ההוצאות מהציבור... הכול, חוץ מלחשוב, לעשות חשבון נפש והוצאות.

אף מילה על שרה

בוודאי שמת לב, ביבי, שאין כאן אף מילה על שרה. לי בכלל לא משנה מי נותן את הטון בבית שלך - זה אתה, אתה נבחרת, אתה האחראי.

להפסיק תשלומי קיסריה!

אנחנו משלמים בשביל מעון ראש הממשלה המפואר ברחביה - מספיק! לא רוצים לשלם בעבור עוד בית. במיוחד כאשר אתה עושה בנדיבות שלנו שימוש לרעה. די! מספיק! כשתיאלץ לשלם מכיסך, אני בטוח שההוצאות יירדו פלאים.