מועדון "הוט" מציע מסלול ללא הגבלה ב-69 שקל בפלאפון

עמיתי מועדון "חבר" זכאים למסלול מוזל באורנג': לממעטים לדבר קיים מסלול ב-10 שקלים לחודש, ולמבקשים תוכנית ללא הגבלה מוצע מסלול ב-99 שקל לחודש

לצד ההצעות של מסלולי הכול כלול שמציעות החברות ללקוחות (בעיקר למצטרפים חדשים), מציעים מועדוני הצרכנות לעמיתיהם מסלולים שנתפרו בהתאם לשיתופי-הפעולה עם הספקיות השונות.

לאחרונה נכנס לתחום גם מועדון הצרכנות "הוט", המציע לעמיתיו מסלול ב-69 שקל לחודש דרך פלאפון. המסלול כולל שיחות, הודעות וגלישה בנפח 3 ג'יגה.

המחיר תקף לשנה, כשלכלל הציבור מוצע אותו מסלול ב-99 שקל לחודש. המצטרפים דרך אתר האינטרנט של הוט יאריכו את משך ההטבה בחודשיים נוספים, ויקבלו שירות גיבוי המידע בענן בנפח של 100 ג'יגה למשך חצי שנה ללא תשלום.

ההטבה תקפה גם לבני המשפחה של עמיתי המועדון מקרבה בדרגה ראשונה, כשניתן לנייד מספר או להצטרף עם קו חדש.

גם עמיתי "חבר" זכאים למסלול מוזל בחברת סלולר, כשכאן מדובר באורנג' - לממעטים לדבר קיים מסלול ב-10 שקלים לחודש (140 שיחות/הודעות כלולות בתשלום, ללא גלישה).

למבקשים תוכנית ללא הגבלה מוצע מסלול עם 3 ג'יגה גלישה שיחות לחו"ל, ב-99 שקל לחודש, אלא שמסלולים לא פחות אטרקטיביים אפשר למצוא בחברות הסלולר החדשות גם ללא חברות במועדון צרכנות.

נראה כי באמצעות שיתופי-פעולה עם מועדוני צרכנות, מנסות חברות הסלולר הוותיקות, שאיבדו לקוחות, להציע מסלולים זולים שבחברות אחרות מוצעים לכלל הלקוחות.

חשוב לזכור שאפשר להתנייד בין חברות ולמצות את המבצעים שכל אחת מהן מציעה. התחרות מחייבת את הצרכן להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע למבצעים, חלקם מוגבלים בזמן: סלקום למשל הציעה לפני זמן מה מבצע של 59 שקל למסלול הכול כלול: מבצע לשנה שתקף היה למצטרפים במשך יומיים בלבד, מבצע חנוכה מבצע היכרות או מבצע פורים.

יו פון מציעה בימים אלה מבצע היכרות ב-8 שקל לחודש למשך 3 חודשים, והשיא הנוכחי שייך לגולן טלקום, שמציעה בימים אלה מסלול ללא הגבלה ב-0 שקלים ל-3 חודשים, כשאחריהם המחיר יתעדכן ל-99 שקל בחודש. הוט מובייל מציעה חבילה ללא הגבלה ב-69.90 שקל לחודש כולל ספק אינטרנט. המחיר לא מוגבל בזמן.