בן-דב לא שילם חוב לבר רפאלי - וחשבונות סאני עוקלו

רפאלי פתחה בהליכי הוצל"פ, לאחר שפנייתה לתשלום החוב לא נענתה ■ ביהמ"ש קבע לאחרונה כי סאני תשלם לרפאלי 400 אלף שקל בגין הפרת זכויותיה בקמפיין

חשבונות הבנק של חברת סאני תקשורת שבבעלות אילן בן-דב עוקלו, לאחר שהחברה לא שילמי לבר רפאלי את הפיצוי שקבע בית המשפט.

ל"גלובס" נודע כי רפאלי פתחה בהליכי הוצאה לפועל, לאחר שפנייתה לשלם לה את החוב, שעומד על 660 אלף שקל, לא נענתה. כמו כן, לחברת סאני הוגשה באמצעות עורכי דינה של רפאלי התראה לפני נקיטת הליכים לפירוק חברה, במקרה שלא תשלים את חובותיה לדוגמנית-העל הישראלית.

באוקטובר השנה קבע בית המשפט המחוזי בתל-אביב כי על סאני לשלם לרפאלי פיצוי בסך 400 אלף שקל, בגין הפרת זכויותיה בקמפיין פרסומי של החברה לטלפונים סלולריים מתוצרת סמסונג שבו כיכבה בשנת 2006. בנוסף, סאני חויבה לשלם לרפאלי את הוצאות המשפט בסך 150 אלף שקל.

רפאלי טענה בתביעתה, באמצעות עו"ד יוסף מילר, כי בניגוד למוסכם בחוזה מול סאני, השתמשה החברה בצילומיה לצורך פרסום בקולנוע, ולא רק בטלוויזיה או בעיתונות, כפי שהוסכם בין הצדדים.

במקור תבעה רפאלי מבן-דב 4.4 מיליון שקל, אולם בית המשפט העמיד כאמור את סכום הפיצוי לדוגמנית על 400 אלף שקל, בתוספת הוצאות משפט.

כבר אז עלה ספק רב אם רפאלי תוכן לקבל את הפיצוי מסאני, הואיל ומצבה הפיננסי של החברה הוא בכי רע, ומראשית 2012 היא מוכרזת כחדלת פירעון. שוויה של סאני עומד כיום על פחות מ-21 מיליון שקל בלבד, בעוד בעשור הקודם הוא היה גבוה ממיליארד שקל.