ברוקנר-נטע-יער מקבל חלק נוסף מתקציב סנו

יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי

משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער מחזק את אחיזתו בתקציב הפרסום של סנו: ל"גלובס" נודע כי המשרד יקבל לטיפולו את תקציב הפרסום של המותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות.

התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום דרורי-שלומי.

מערך הפרסום של סנו מורכב בשנים האחרונות מ-3 משרדי פרסום: דרורי-שלומי, גליקמן-נטלר-סמסונוב וברוקנר-נטע-יער. דרורי-שלומי הוא השחקן הוותיק ביותר, ובמשך שנים הוא טיפל בתקציב סנו כמעט באופן בלעדי.

דריסת רגל של משרד נוסף נוצרה כשסנו הקימה את חברת-הבת קוסומופארם, שפעלה כישות עצמאית והתקשרה עם משרד פרסום נפרד - אז יורו תל-אביב.

גליקמן וברוקנר הם השחקנים החדשים יחסית בקבוצה. גליקמן הצטרף למערך הפרסום עם המותג "נטורל פורמולה", שהגיע כחלק ממהלך רכישת מותגי קרליין לפני כשנה.

ברוקנר הצטרף למערך הקבוצה דווקא מכיוון החברה-האם סנו - ובכך רשם הישג כשנכנס לטריטוריה שהייתה שמורה במשך שנים למשרד דרורי-שלומי. המהלך התאפשר תודות לכניסה של סנו לתחום פעילות חדש - מותג המזון היבש "מאנה".

לפני כשנתיים, על רקע ההיחלשות של יורו ישראל, הוחלט בסנו להעביר את תקציבי הפרסום שניהל המשרד למשרדים אחרים.

את המותגים המשמעותיים קיבלו גליקמן וברוקנר: גליקמן קיבל לטיפולו את המותגים "קרמה" ו"נקה", ואילו ברוקנר קיבל לטיפולו את המותג "כיף". המותג "אורביטול" הועבר לדרורי-שלומי.

סנו היא אחת מהמפרסמות הגדולות בישראל, הנמצאת באופן קבוע בדירוג 20 המפרסמים הגדולים. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של החברה עמד ב-2013 על כ-42.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

היקף הפרסום באמצעות דרורי-שלומי עמד על כ-17 מיליון דולר במחירי מחירון, באמצעות גליקמן על כ-14.7 מיליון דולר במחירי מחירון, ובאמצעות ברוקנר על כ-3.7 מיליון דולר. יתרת הפרסום התחלקה בין גורמים קטנים אחרים.

בברוקנר-נטע-יער סירבו להתייחס לידיעה.

מדרורי-שלומי לא התקבלה תגובה.