סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה; שוש - עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לחטיף שוש מובילה את דירוג הזכורות זה השבוע הרביעי ברצף, אף שכבר אינה משודרת ■ קמפיין הוט הוא המושקע ביותר השבוע

לאחר 3 שבועות שבהם הפרסומת של עלית לחטיף שוש הובילה את הטבלאות, השבוע גברה עליה בדירוג האהובות הפרסומת של חברת בזק.

הפרסומת של חברת התקשורת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי ובכיכובו של גידי גוב הפרזנטור הקבוע, רשמה שיעורי אהדה הנמוכים בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 21.2%.

בסרטון של בזק נראה גוב מתעורר באמצע ניתוח ומתחיל לדבר עם רופאיו על חיבור לאינטרנט. הפרסומת מתקשרת מבצע של החברה, שבו רוכשים חבילת תקשורת, כולל ספק, למשך שנה ומקבלים מיני טאבלט.

עם זאת, הפרסומת של שוש ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות גם השבוע, בפעם הרביעית ברציפות. אולם, שיעורי הזכירות הפעם נמוכים בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 11%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין בכל זאת את חוזקה של הפרסומת, אשר מובילה את דירוג הזכורות השבועי למרות שכבר אינה משודרת יותר משבוע. מעבר לכך, הפרסומת עדיין מדורגת גבוה גם ברמת האהדה.

ירידה במספר הפרסומות

הקמפיין של חברת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.9 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מדובר בירידה משמעותית לעומת השבוע שעבר, אז הקמפיין המושקע ביותר היה של חברת AIG, ובו הושקעו כ-1.4 מיליון דולר.

השבוע ניכרת גם ירידה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו. מספרן עמד השבוע על 449 (לפי נתוני יפעת), לעומת 502 בשבוע שעבר.

ירידה קלה ניכרת גם בסך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים, שהשבוע עמד על כ-37.5 מיליון דולר, לעומת 37.8 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות אהובות וזכורות 19/12/13
 פרסומות אהובות וזכורות 19/12/13