אלדו ישראל פותחת רשת אביזרי אופנה: אלדו אקססוריז

הכוונה היא לפתוח 10 סניפים בתוך שנתיים ■ מחזור מכירות האקססוריז ברשת ההנעלה אלדו כיום הוא כ-30 מיליון שקל בשנה

חברת ההנעלה אלדו ישראל פותחת רשת חדשה לאקססוריז. לדברי סם נזרי, בעלי ומנכ"ל אלדו ישראל, הוא מעוניין לפתוח את הסניפים הראשונים בקניון עזריאלי תל-אביב ובקניון מלחה בירושלים.

השאיפה היא שהסניפים יוקמו בסמוך לחנויות של רשת אלדו ואף בשכנות להם, אך למרות זאת לא יהיה כל חיבור בין הסניפים.

בחברה מתכננים לפתוח 10 סניפים בשנתיים הקרובות. הסניפים ישתרעו על שטח של 50 מ"ר כל אחד.

פתיחת הרשת הנפרדת לאקססוריז היא חלק ממגמת החברה העולמית, שפתחה לראשונה לפני שנתיים 3 חנויות אקססוריז נפרדות בדובאי. הפיילוט בדובאי הוכתר בהצלחה, וכעת הכוונה היא להעתיק את המודל לכל העולם.

ישראל צפויה להיות בין המדינות הראשונות שבהן ייפתח הקונספט. נזכיר כי סניף אלדו בקניון מלחה היה הסניף הראשון של אלדו מחוץ לגבולות קנדה, והוא נפתח לאחר שנזרי שכנע את אלדו בן-סעדון, יהודי ובעל חברת אלדו, לפתוח את הסניף הראשון בעיר הקודש.

20% מהפדיון

אלדו ישראל היא קמעונאית ההנעלה המובילה בארץ ומפעילה את הרשתות אלדו וספרינג. כבר היום יש לחברה פעילות ענפה באקססוריז המתבצעת בתוך סניפי אלדו. לדברי נזרי, היקף מכירות האקססוריז הנוכחי ברשת עומד על קרוב ל-30 מיליון שקל בשנה.

"היום 20% מהפדיון הוא ממכירת תיקים, אביזרי אופנה וחומרי ניקוי לנעלים. זה 30 מיליון שקל בשנה מקשקושים שונים. יש בזה הרבה רווח".

- האם הרווחיות באקססוריז גדולה יותר מהרווחיות בנעליים?

"בוודאי. תיק ואביזר הם לא כמו נעל".

- במי תתחרו?

"רשת טופ טן יותר נמוכה במחיר, ורשת אקססורייז יותר יקרה. אנחנו נהיה באמצע".

כפי שנחשף ב"גלובס", מחזור המכירות של אלדו ישראל הסתכם אשתקד ב-138 מיליון שקל (ללא מע"מ), והחברה צופה לחתום את השנה הנוכחית עם מכירות של 156 מיליון שקל. החברה נהנית משיעור רווח גולמי של כ-60%, רווח תפעולי של 15% והיא צופה כי השנה היא תרשום בשורה התחתונה רווח נקי של 12-14 מיליון שקל.