עסקת השוק הסיטונאי: קרקע ל-592 דירות ב-744 מ' ש'

כפי שפורסם ב"גלובס", קנדה ישראל וגינדי השלימו את העסקה לרכישת הקרקע לחלקו השני של פרויקט השוק הסיטונאי, לאחר שחברו יחד להקמת הפרויקט במשותף

המשא ומתן בין עיריית תל אביב, תנובה וחברת השוק הסיטונאי הבשיל אמש (א') לחתימת הסכם למכירת הקרקע במתחם השוק הסיטונאי לקבוצת קנדה ישראל שבבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר וחברת מגדלי גינדי 100, שבבעלות מנור גינדי, אורי לוי וכפיר גינדי מבעלי גינדי השקעות. יש לציין כי מדובר בחברת פרטית שבבעלות משפחת גינדי, ולא בחברה ציבורית.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"גלובס", שתי החברות רכשו במשותף קרקע המיועדת להקמת חלקו השני של פרויקט השוק הסיטונאי המיועד להקמת שני מגדלים בני 44 קומות ו-592 דירות, תמורת 744 מיליון שקל. החברות יחזיקו בפרויקט באופן שווה (50%).

יש לציין כי הסכם המכר נחתם לגבי המגדל הראשון לפי שווי של 360 מיליון שקל, כאשר החברות קיבלו אופציה לרכישת המגדל השני תמורת 380 מיליון שקל.

מדובר בשלב ב' של הפרויקט המתוכנן במפגש הרחובות קרליבך, חשמונאים ודרך בגין. שלב א' של הפרויקט, המבוצע על ידי גינדי השקעות (25%), משה ויגאל גינדי (25%) וריבוע כחול נדל"ן (50%), מוקם על שטח של 55 דונם ויכלול, בין היתר, עשרה בניינים שני 720 דירות, בניין בן 54 דירות להשכרה, קניון אופנה שישתרע על שטח של 38 אלף מ"ר, מוזיאון, גני ילדים, בית ספר, קאנטרי קלאב ופארק ציבורי. הפרויקט נמצא בבנייה ומרבית הדירות בו נמכרו. הפרויקט מתוכנן להסתיים ולהתאכלס ברבעון הרביעי של שנת 2015.

את קבוצת קנדה ישראל ייצגו עורכי הדין ארי וקסלר, ליאת שכטר ודותן רוזן שותפים במשרד ברקמן וקסלר בלום ושות', ואת קבוצת גינדי ייצגו משרד עמר, רייטר, ז'אן, שוכטוביץ, ומשרד גולדפרב זליגמן.

את תנובה ייצגו עו"ד שי אבא מנהל השקעות בקרן אייפקס, ועו"ד דיוויד אמיד ממשרד שרגא בירן, ודוד פרחי מנהל נכסי הנדל"ן של חברת תנובה.