חלוקת המתנות בסלקום מתעכבת - הלקוחות זועמים

קיבלו הודעה באתר סלקום: "עקב הביקוש הרב כל המתנות היומיות חולקו. ברגעים אלו האתר מתעדכן עם מתנות נוספות. נחזור בקרוב!" ■ אלא שלפי בדיקת "גלובס" - החידוש התעכב זמן רב, וחזר שוב, בינתיים

בימים אלו מצויה סלקום בעיצומו של מבצע חלוקת מתנות אטרקטיביות למדי ללקוחות החברה. המהלך, תחת הכותרת "לתת זה לקבל" ממשיך מדיניות קודמת של החברה במסגרת מבצעי "משהו קטן וטוב" ומופע הזיקוקים השנוי במחלוקת לפני כמה שנים בתל אביב.

במסגרת המבצע שיימשך עד 28 בדצמבר, לקוחות החברה יכולים להירשם להגרלה ולצרף אליה חברים שאינם לקוחות סלקום. המתנות כוללות טיסות ונופשים, הופעות בזאפה, כרטיסים לסרט, שוברי מתנה בסבון של פעם, ספר מתנה, מכשירי סלולר ועוד.

אלא שבימים האחרונים התקבלו כמה תלונות מלקוחות החברה שנתקלים בהודעה בנוסח זו באתר סלקום: "עקב הביקוש הרב כל המתנות היומיות חולקו. ברגעים אלו האתר מתעדכן עם מתנות נוספות. נחזור בקרוב!".

ההודעה הזו לא מופיעה בשעות הערב או אפילו בשעות אחר הצהריים אלא בשעות הבוקר. היום למשל לקוחות החברה נתקלו בה כבר מהשעה 11:15 בבוקר לערך. ועד כה, מזה שעתיים עדכון המתנות לא יצא אל הפועל.

בתקנון אגב מצוין כי בכל יום יחולקו עד 20,000 פרסים לכלל המשתתפים באותו היום, לא כולל מספר זהה של פרסים שיחולקו לחברים. סך הכול מדובר עד 140 אלף מתנות, מחווה נחמדה אמנם, אולם לא פרופורציונלית כנראה לחברה המונה יותר מ-3 מיליון לקוחות. לטענת סלקום, חולקו בפועל ב-3 ימי הפעילות חולקו כ-250 אלף מתנות.

בתקנון של החברה כתוב, כי המבצע ייערך מ-22 בדצמבר עד 28 בדצמבר בין השעות 8:00 ועד 23:59. בפועל, לפי בדיקת "גלובס", המבצע יורד במהלך היום למשך כשעתיים בכל פעם לשם הטענת מתנות חדשות. נכון לשעה 14:00 היום, המבצע עלה שוב כרגיל. נמשיך לעקוב.

עוד דבר מרגיז שמתגלה במבצע: אם אתם נמנים עם לקוחות סלקום, תתבקשו כצפוי להקליד את מספר הטלפון שלכם. עד כאן בסדר, אבל כדי להמשיך בתהליך ולהיכנס ולהגרלה תהיו חייבים להסכים לקבל דברי פרסומת והצעות שיווקיות, אשר "הותאמו עבורי עם השותפים העסקיים של סלקום ואשר ישלחו אליי באמצעי הדוור השונים".

אם לא תסמנו וי במשבצת האמורה, לא תוכלו להמשיך את התהליך. במילים אחרות, רוצים מתנה? תתתכונו למבול של פרסומים הישר לסלולרי שלכם, ולא רק מסלקום אלא גם משותפיה העסקיים.

מסלקום נמסר, כי "פעילות 'לתת זה לקבל' הינה הצלחה חסרת תקדים בשוק הישראלי הן בכמות המתנות והן בשווי הפרסים. לאור הביקוש העצום בשלושת ימי הפעילות הראשונים חולקה ללקוחות כמות חסרת תקדים של כרבע מיליון מתנות. הביקוש העצום להשתתפות בהגרלת האון ליין יוצר עומסים נקודתיים שנפתרים בתוך זמן קצר וכדי לאפשר לכמה שיותר לקוחות ליהנות מהפעילות האטרקטיבית ולשמור על סיכויי הזכיה שלהם, האתר מוטען במלאים חדשים מספר פעמים ביום".