מלכי הטוויטר של 2013: רונאלדו, רונאלדיניו, קובי, לברון וניימאר

חמשת כוכבי הכדורגל והכדורסל הם הספורטאים שהוסיפו במהלך השנה החולפת הכי הרבה עוקבים חדשים לחשבונות שלהם ברשת המיקרו-בלוגינג

כריסטיאנו רונאלדו הוא מלך הטוויטר של הספורט העולמי ל-2013: הוסיף לעצמו במהלך השנה כ-8 מיליון עוקבים חדשים, הרבה יותר מכל ספורטאי אחר. בסך הכל, לפנומן הפורטוגלי של ריאל מדריד יש כרגע כ-23.4 מיליון עוקבים ברשת המיקרו-בלוגינג.

לקובי בראיינט היתה שנה לא מוצלחת על הפרקט ב-NBA, עם פציעות שהשביתו אותו ממשחק, אבל הגארד של הלייקרס, שפתח את חשבון הציוצים שלו רק בתחילת ינואר האחרון - רשם פופולריות עצומה וכרגע עוקבים אחריו כ-4.17 מיליון משתמשי טוויטר.

במקום השלישי בדירוג הזה נמצא לברון ג'יימס, כוכב אלופת ה-NBA מיאמי היט, שהוסיף לעצמו כ-3.7 מיליון עוקבים חדשים במהלך 2013 (בסך הכל כ-10.9 מיליון עוקבים נכון לעכשיו).

את החמישייה משלימים ניימאר, שהמעבר שלו בקיץ מסנטוס הברזילאית לברצלונה הצליח להקפיץ את הפופולריות שלו גם בטוויטר: נהנה כעת מכ-9.42 מיליון עוקבים, עלייה של כ-3.5 מיליון ביחס לסוף 2012; וברזילאי נוסף - רונאלדיניו, שהוסיף כ-2.9 מיליון עוקבים בשנה החולפת (בסך הכל כ-8.11 מיליון עוקבים כרגע).