הצלחה במכרז למשקיעים מוסדיים בהנפקת הכשרת הישוב

בעקבות ביקושי היתר, מתכוונת הכשרת הישוב להגדיל את היקף ההנפקה ולגייס בסך הכל (בשלבים המוסדי והציבורי גם יחד) סכום כולל של עד כ-130 מיליון שקל

שוק הנפקות האג"ח ממשיך לרתוח. הכשרת הישוב הודיעה היום, כי בשלב המוסדי של הנפקת אגרות החוב שלה נרשמו ביקושי יתר גבוהים, בהיקף של פי 2.1 מהיקף הגיוס המתוכנן בשלב המוסדי.

בעקבות ביקושי היתר, מתכוונת הכשרת הישוב להגדיל את היקף ההנפקה ולגייס בסך הכל (בשלבים המוסדי והציבורי גם יחד) סכום כולל של עד כ-130 מיליון שקל.

הכשרת הישוב מציעה לציבור אגרות חוב צמודות מדד, המגובות בביטחונות - זכויות החברה בחברת בנות המחזיקות בשרשור במניות MLP, חברת הפארקים הלוגיסטיים בפולין, ביחס LTV של 65% בהשוואה לשווי מניות MLP הנסחרת בבורסת וורשה, והמוחזקת בשיעור של כ-38% על ידי החברה ובמניות מלונות הכשרת הישוב הנסחרת בבורסת תל-אביב, המוחזקת בשיעור של כ-83% על ידי החברה.

אגרות החוב המונפקות הן בעלות מח"מ של 4.96 שנים, והן מדורגות בדירוג של BBB+ על ידי חברת מעלות. הריבית שנקבעה במכרז המוסדי של איגרות החוב היא בשיעור שנתי של 5%, נמוך מהריבית המקסימלית שהוצעה על ידי החברה ועמדה על 5.65%. אגרות החוב תפרענה בשנים 2018-2021 ב-4 תשלומים שנתיים.