סמנכ"לית הרדיו ברשות השנייה, עידית צ'רנוביץ, התפטרה

מסיימת את תפקידה ברשות השנייה לאחר 8 שנים במצטבר ■ בחודש האחרון הודיעה צ'רנוביץ על מועמדותה לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין

סמנכ"לית הרדיו ברשות השנייה, עידית צ'רנוביץ, הודיעה למנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד, על רצונה לסיים את תפקידה.

צ'רנוביץ מסיימת את תפקידה ברשות השנייה לאחר 8 שנים במצטבר. בחודש האחרון הודיעה צ'רנוביץ על מועמדותה לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין.

צ'רנוביץ משמשת בתפקידה ב-4 השנים השנים האחרונות, לאחר ששבה אל הרשות השנייה לאחר תקופה בה עבדה עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.

צ'רנוביץ הייתה תחילה ראש אגף הרדיו ברשות השנייה ובהמשך מונתה באופן רשמי לסמנכ"לית. בתקופתה חודשו הרישיונות של בעלי תחנות הרדיו, ונערכו מכרזים חדשים, ותחנות הרדיו האזורי עברו שינויים במבני הקבוצות ועברו לשורת רווח.

כרגולטורית צ'רנוביץ הקפידה משמעותית על האיסור על התוכן השיווקי ברדיו ואף הובילה מהלך להפסקת משדרי ההתרמה השונים בתחנות הרדיו השונות.

צ'רנוביץ מסרה בתגובה: "אני מודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי בעשייה הציבורית וגאה על חלקי בהובלת רפורמות בתחום הרדיו בתקופה מאתגרת ומרתקת בתחום התקשורת. היה לי סיפוק מקצועי רב כרגולטורית האמונה על תחום פעילותן של תחנות הרדיו האזוריות. לאחר 8 שנים בתפקיד אני חשה בשלה לעבור לאתגר המקצועי הבא".