ארה"ב: שטחי הפרסום במהדורות האייפד של המגזינים זינקו ב-16%

עם זאת, מהדורות הדיגיטל של המגזינים, כגון אלה המופיעות על גבי האייפד, מהוות רק נתח קטן (3.3%) מהתפוצה הכוללת של המגזינים

שטחי הפרסום במהדורות האייפד של מגזינים אמריקאיים זינקו ב-16% בשנת 2013 - כך עולה מדוח שפרסמו היום (ה') ה-MPA, איגוד המדיה של המגזינים, וחברת Kantar Media.

הדוח בחן 69 מגזינים עם מהדורות דפוס ואייפד, והוא מהווה איתות חיובי למו"לות המסורתית שמזה זמן רב מתוסכלת מהרוח הנגדית שנושבת לעברה מכיוון הדיגיטל. מספר עמודי הפרסום במהדורות הדפוס של אותם כותרים התייצב השנה עם עלייה זניחה של 0.1% - נאמר עוד בדיווח.

סך כל עמודי הפרסום במהדורות הדפוס והאייפד צמחו בשנה החולפת ב-6% לעומת התקופה המקבילה ב-2012. עם זאת, האייפד מתקשה למלא את הציפיות שתלו בו בעבר.

מהדורות הדיגיטל של המגזינים, כגון אלה המופיעות על גבי האייפד, מהוות רק נתח קטן מהתפוצה הכוללת של המגזינים - 3.3% לפי איגוד המדיה המבוקרת.

זאת ועוד, הצמיחה בשטחי הפרסום באייפד ככל הנראה האטה ברבעון הרביעי של 2013: אלה זינקו ב-24% ברבעון הראשון, צמחו ב-25% במהלך המחצית הראשונה כולה, וב-22% ברבעון השלישי, לפי נתונים שפורסמו מוקדם יותר השנה.