בנק לאומי מוכר את הסניף בכיכר המדינה ב-25 מ' ש'

מדובר בסניף הממוקם בפינת הרחובות ז'בוטינסקי וה' באייר, בצדה המערבי של הכיכר, ולו חזית לשני הרחובות

בנק לאומי מעמיד למכירה את סניף הבנק בכיכר המדינה בתל אביב, כך נודע ל"גלובס". מדובר בסניף הממוקם בפינת הרחובות ז'בוטינסקי וה' באייר, בצדה המערבי של הכיכר, ולו חזית לשני הרחובות. הסניף ממוקם בקומת הקרקע של בניין מגורים בן חמש קומות, והוא כולל 513 מ"ר כולל מרתף, בנוסף לחניה צמודה בשטח 13 מ"ר.

ייעוד השטח מסחרי ומאפשר שימושים לעסקים שונים, בדומה ליתר הנכסים בכיכר המדינה המצויים בקומת הקרקע של בנייני המגורים. רוכש הנכס יוכל גם להשכיר את שטח החנות לכמה עסקים שונים בנפרד תוך חלוקה פנימית של כלל השטח.

מחירי השכירות ברחוב ה' באייר בכיכר המדינה נעות סביב 400 שקל למ"ר בממוצע. בנוסף, זכויות הבנייה בבניין מאפשרות גם מימוש פרויקט תמ"א 38 שבמסגרתו יתווספו לבניין 2.5 קומות.

עוד נודע ל"גלובס" כי המחיר המבוקש בגין הנכס עומד על 25 מיליון שקל. בנק לאומי טרם פרסם מכרז למכירת הסניף. מכירת הנכס מתנהלת בהליך של קבלת הצעות וניהול משא ומתן עם המציעים באמצעות מערך רכש, בנייה ולוגיסטיקה של הבנק.

בנק לאומי נמצא בתוכנית התייעלות שלפיה מצמצמת הנהלת הבנק בכמה הסניפים של הבנק ומממשת חלק מהם. בשנה החולפת נסגרו כמה סניפים, שהבולט שבהם בפינת ארלוזורוב דיזנגוף, ובוצעו פעולות מיזוג בין חלק מהם.