רוטשטיין רכשה מקרדן מגרש בלוד ל-105 דירות ב-22.6 מ' ש'

מחיר העסקה משקף מחיר של 215 אלף שקל ליחידת דיור כולל השבחה ופיתוח ■ בחברת רוטשטיין מסרו כי להערכתם דירת 4 חדרים בפרויקט צפויה לעלות כמיליון שקל

חברת רוטשטיין רוכשת מקרדן נדל"ן מגרש להקמת 105 דירות בשדרות שלמה המלך במרכז לוד תמורת כ-22.6 מיליון שקל בתוספת מע"מ. מחיר העסקה משקף מחיר של 215 אלף שקל ליחידת דיור כולל השבחה ופיתוח.

עד לאחרונה ניהלה קרדן נדל"ן משא ומתן לרכישת המגרש לקבוצת רכישה, שאף הבשיל לחתימת הסכם אופציה לרכישת הקרקע, אך לבסוף העסקה לא יצאה אל הפועל וקרדן מכרה את המגרש לחברת רוטשטיין.

בחברת רוטשטיין מסרו כי להערכתם דירת 4 חדרים בפרויקט צפויה לעלות כמיליון שקל. במתחם מתוכננים לקום גם פארק, מבני ציבור, מעונות יום וגני ילדים.

חברת קרדן נדל"ן מממשת בימים אלה מספר נכסים משמעותיים שבבעולתה, כאשר השבוע הודיעה החברה כי מימשה את המגרש ברחוב מנחם בגין 150-152 אותו מכרה לקבוצת רכישה שאירגנו הקבוצות סופרין ופנדום תמורת 180 מיליון שקל. הקבוצות יקימו על המגרש מגדל תעסוקה ומגורים בן 28 קומות ובניין משרדים נוסף בן 11 קומות.

החברה מתאוששת מזעזועים שפקדו אותה לפני שנה עם עזיבתם של בכירים כמו מנכ"ל החברה יורם קרן וסמנכ"ל השיווק של החברה אבי רוזן. את מקומו של קרן תפס מיקי זיסמן, המגיע מחיל האוויר ואת מקומו של רוזן ליאת ישראלי דנינו, שעבדה כמנכ"לית חברת אמבסדור ואחראית על תחום הנדל"ן במועגון הצרכנים "חבר". לאחרונה, ולאחר כשנה בלבד בתפקיד, עוזבת ישראלי דנינו את תפקידה לאחר שמונתה לתפקיד מנהלת השיווק של חברת אפריקה ישראל מגורים במקומו של אייל חכם. טרם נמצא מחליף לישראלי דנינו בקרדן נדל"ן.