אתר טמבור הציע את בר רפאלי ואייל גולן כצוות צביעה

טמבור: "זה לא אנחנו, מישהו השתלט על האתר והשתיל את הפרסום. נעשה כאן שימוש לא חוקי ופוגעני, אנו רואים זאת בחומרה"

אתר האינטרנט של חברת הצבעים טמבור מציע אינדקס של אנשי מקצוע בתחום - צבעים, שיפוצניקים, טייחים ושאר אנשי מקצוע שניתן לבחור על-פי אזור בארץ, השירות הרצוי, ההתמחות של בעל המקצוע ושאר קריטריונים.

באחד הדפים הפנימיים של אנשי המקצוע שמוצעים באתר טמבור, תחת השם "הדר צבעית על עקבים", אשת המקצוע מציעה "צבעית מקצועית ואמינה, מחירים הוגנים, עבודה נקייה, עמידה בזמנים, בעלי מקצוע אמינים שמתמחים במיזוג-אוויר ואינסטלציה, שעובדים עם מיטב אנשי ההומסטיילינג".

אם תשכרו את אשת המקצוע הזו, אתם עשויים לקבל צוות מעניין שיצבע לכם את הבית: "הדר הצבעית" מציעה לשלוח לכם את אייל גולן שישפץ לכם את הבית; האינסטלטור עופר שכטר; טכנאי מיזוג-האוויר יהודה לוי; יאנה יוסף וציון ברוך יבצעו לכם עבודות זגגות; ו"האחת והיחידה", בר רפאלי, תתאם עבורכם את ההזמנות.

הדף מצרף תמונות של "אנשי המקצוע הסלבריטאים", וטוען כי הם "אנשי הצוות".

טמבור / צילום מסך
 טמבור / צילום מסך

בטמבור, כמובן, טוענים כי אין להם שום קשר לעניין - מישהו השתלט על האתר שלהם והשתיל את הפרסום הזה. בתגובה הרשמית מהחברה נמסר: "נעשה כאן שימוש לא חוקי ופוגעני באתר של טמבור ובשירותים שהיא מציעה לבעלי מקצוע באמצעות האינטרנט. אנו רואים זאת בחומרה רבה ופועלים במיידית להסרת תוכן לא ראוי זה. אין קשר בין פרסום זה לחברת טמבור".

אנשי טמבור ככל הנראה הסירו כבר את הדף מהאתר, אבל "גלובס" הספיק לעשות צילומי מסך.

טמבור / צילום מסך
 טמבור / צילום מסך