מחזור הפרמיירליג שריסק את סוף השבוע של סוכנויות ההימורים

שבע הקבוצות המדורגות ראשונות בטבלה האנגלית ניצחו, במה שגרם להפסדים של יותר מ-20 מיליון ליש"ט לסוכנויות הבריטיות במחזור אחד

הניצחון של ארסנל על אסטון וילה ביום שני הפך את מחזור הפרמיירליג האחרון לאחד הגרועים ביותר שידעו סוכנויות ההימורים - מאחר והוא קבע כי כל הקבוצות המדורגות בשבעת המקומות הראשונים בטבלת הליגה האנגלית לקחו 3 נקודות. והכלל הידוע הוא שכשאין הפתעות - הסוכנויות סובלות.

ה"פייננשל טיימס" מפרסם כי ההפסד של תעשיית ההימורים הבריטית ממחזור הפרמיירליג החולף נאמד ביותר מ-20 מיליון ליש"ט. בחשבון הטוויטר של סוכנות Coral צייצו, כי "מדובר על אחד מסופי השבוע הכי גרועים ב-88 שנות הקיום שלנו". ב-Ladbrokes סיפרו על מהמר אחד שמילא טופס של 20 ליש"ט בלבד בו בחר שלל משחקים - שהצליחו להחזיר לו זכייה בשווי 30 אלף ליש"ט. בוויליאם-היל הודו: "אין ספק שזה אחד מהימים בהם סוכנויות ההימורים הוכו".

הסוכנויות בונות על תוצאות תיקו והפתעות על מנת להרוויח, כיוון שאחוז גבוה מהמהמרים משקיע את כספו בפייבוריטיות.

מלבד משחקה של ארסנל, יתר התוצאות שהזיקו לסוכנויות הן הניצחון של מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל (0-2), של ליברפול על סטוק סיטי (3-5), צ'לסי-האל סיטי 0-2, אברטון-נוריץ' 0-2, טוטנהאם-קריסטל פאלאס 0-2, מנצ'סטר יונייטד-סוונזי 0-2.