סופר-פארם תשיק עגלות עם מטען לטלפון

המטענים שיוצמדו לעגלות יאפשרו ללקוח להטעין כ-25% מהסוללה בנייד שלו במשך 20 דקות של שיטוט בסניף - זמן השהייה הממוצע כיום ללקוח ברשת

בעידן שבו הסוללה של הסלולרי היא אחד הדברים החשובים ביותר לאדם הממוצע, תשיק רשת סופר-פארם בתחילת הרבעון השני של השנה עגלות שכוללות מטענים למכשירי אייפון ואנדרואיד.

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם, מסביר כי מדובר במטענים בעלי כוח רב שמסוגלים להחזיק 13 שעות עד סוף יום העבודה בסניפים ללא צורך בהטענתם במהלכו. כך, המטענים שמוצמדים לעגלות נטענים לילה לפני, וכך מאפשרים ללקוח להטעין כ-25% מהסוללה שלו במשך 20 דקות של שיטוט בסניף - זמן השהייה הממוצע כיום ללקוח ברשת.

"לא קשה לזהות את הצורך ההיסטרי של כמעט כל צרכן שחסרה לו קצת סוללה, ולכן חיפשנו דרך נוחה לאפשר שירות שכזה", מסביר לוי בשיחה עם "גלובס".

לוי מודה לכך שחלק גדול מהלקוחות לא לוקחים היום עגלה כשהם נכנסים לסניפים אלא מסתפקים בסלסלה או בנשיאה ידנית של המוצרים המבוקשים ברשת הפארם, אך הוא מאמין כי אפשרות טעינת הטלפון עשויה לשכנע את הלקוחות לקחת איתם עגלה. וכשהם כבר מסתובבים עם עגלה, יש סיכוי לא רע שסל הקניות שלהם יגדל.

"הרעיון הוא לפרוס את שירות ההטענה באופן הדרגתי בכל 200 הסניפים, כשבכל אחד מהם יהיו 5 עגלות עם עמדת הטענה, ובסך-הכול 1,000 עגלות", מסביר לוי.

לדבריו, סופר-פארם הייתה מעורבת בפיתוח המוצר, שמאחוריו עומדות חברת ישראלית וחברה טייוואנית.

אין זו הפעם הראשונה שסופר-פארם משקיעה בעגלות שבסניפיה. לפני כשנתיים השיקה הרשת עגלה חכמה ב-4 סניפי פיילוט, כשהצרכן מסתובב בחנות וסורק בעצמו את הפריטים דרך מסופון שמותקן על העגלה, כשהליך התשלום נעשה בעמדה מיוחדת לקראת היציאה מהחנות.

במקביל להשקעה בעגלות, בסופר-פארם שוקלים בימים אלה לעבוד על פיתוח של טכנולוגיית ניווט סלולרית בתוך הסניפים.