הקרב המדובר: צפו בעימות החריף בין ענבל אור לליאת רון

התכתשות יוצאת דופן בין אור לרון בתוכנית "לילה כלכלי" ■ רון: "לא לקנות דירות מענבל אור; את תפשטי את הרגל" ■ אור: "מסרתי מעל 100 דירות! לא גנבתי מאף אחד! לא נפלו לי מרפסות! אצלי הלקוחות מצביעים ברגליים!"

עימות טלוויזיוני חריף אירע אמש (ד') בתוכנית "לילה כלכלי" בין יזמית הנדל"ן ענבל אור לפרשנית ליאת רון, שטענה כי "אני לא הייתי קונה דירה מענבל אור". השתיים החליפו מהלומות מילוליות ואף ירדו לפסים אישיים, תוך שמנחה התוכנית דב גילהר נאלץ לבסוף להפסיק את העימות.

"ענבל אור בונה קומה בלי לקבל אישורים והיתרים. איפה אנחנו חיים? מה זה פה, עזה? היא מוכרת מגדלים באוויר ומשווקת את עצמה... ברוך השם, האישה נראית נפלא. אבל צריך גם ביזנס. אני לא רוצה שאנשים יאבדו את כספם ועתידם, ובגלל זה אני אומרת שלא הייתי קונה דירה מענבל אור", אמרה רון.

אור הגיבה ואמרה כי "הבחורה עצבנית, מתלהמת... הבנתי שעברת משבר רציני ותחקיר רציני עם בעלך" - ובשלב זה החריף העימות והטונים עלו. "את תפשטי את הרגל, ואת יודעת את זה, והדיירים יודעים את זה", הטיחה בה רון.

אור צעקה לעברה: "אני מסרתי מעל 100 דירות! לא גנבתי כסף מאף אחד! לא נפלו לי לא מרפסות ולא דירות - אז מי את שתדברי אליי ככה? בבלי זה אחד הפרויקטים שאני הגיתי ובמשך 4 שנים עבדתי עליו. לליאת רון יש אג'נדה, ותבדקו מי משלם לה, אולי זה אותו מתווך... אצלי הלקוחות מצביעים ברגליים!".

צפו בעימות המלא בסרטון המצורף.