שרון גל עוזב את הטלוויזיה - והופך להיות יזם נדל"ן

אחרי גל שמועות על קאמבק אפשרי, מגיש "לילה כלכלי" לשעבר מחליט לנטוש סופית את הטלוויזיה ולהפוך ליזם נדל"ן ■ "תודה לאל שזה נגמר כמו שנגמר, אבל התחושה לא נעימה", הוא אומר על ההסתבכות

יותר משלושה חודשים חלפו מאז הודיעה המשטרה כי לא נמצאה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד שרון גל, שנחשד בביצוע הטרדה מינית ועד להחלטתו של איש התקשורת לעבור הסבה מקצועית. למרות שמועות על קאמבק בטלוויזיה, החליט גל לשנות כיוון ולהפוך ליזם נדל"ן.

"קיבלתי החלטה, ואני חייב להודות שזה היה כרוך בקושי והרבה התלבטות", אמר גל בריאיון ל"תכנית חיסכון", "אבל בסופו של דבר ההחלטה נפלה ואני בא לתחום הזה בכל הכוח, עם הרבה אנרגיות, עם לא מעט ניסיון כלכלי וגם עם רצון להביא ערך מוסף ולבנות כמה שיותר לזוגות צעירים".

על עבודתו בטלוויזיה אמר גל כי "זה דבר נפלא ומאוד אהבתי את זה, אבל היה שלב שבו החלטתי שזה לא מתאים לי והחלטתי לעזוב". עכשיו, אחרי שהחליט להיכנס לעולם הנדל"ן, גל לא חוסך ביקורת מהממשלה בעקבות מחירי הקרקעות. "מי שמספרים לו שהמדינה עושה הכל כדי שזוג צעיר יוכל לקנות דירה - זו פשוט לא האמת", הוא אומר.

"בוא נהיה כנים - משהו זה עשה לי", אומר שרון גל בהתייחסו לחקירתו במשטרה ולטענות נגדו על הטרדה מינית. "תודה לאל שזה נגמר כמו שנגמר ובאמת זוכיתי לחלוטין, ובצדק, אבל עדיין זה עושה תחושה לא נעימה".