ענבל אור מגיבה: "פרויקט 'אור בבלי' לא ימוטט אותי

אור טוענת שהפסיקה את שיווק הדירות ב"אור בבלי" כי היא במגעים להכניס משקיע אמריקאי שישלם לבעלי הקרקע ■ "הכל ספקולנסיות. החברה שלי יציבה, כלכלית... לא חייבת אף שקל לבעלי אג"ח או אף בן אדם"

יזמית הנדל"ן ענבל אור הגיבה אמש (ה') בתוכנית "לילה כלכלי" על המכה הקשה שספגה בפרויקט "אור בבלי", לאחר שהשקיעה 30 מיליון שקל והאופציה לרכישת הקרקע פקעה. אור טוענת כי הקפיאה את שיווק הפרויקט כי היא במגעים להכניס משקיע אמריקאי שישלם לבעלי הקרקע ומדגישה כי החברה שלה "יציבה וכלכלית".

"החברה שלי קיימת מעל 10 שנים, היא יציבה, כלכלית... ב'גלובס' הספידו אותי, גמרו אותי", אמרה אור.

על הקשיים בפרויקט "אור בבלי" אמרה אור: "זה רק שמועות ודיבורים, ספקולנסיות (הטעות במקור). "מי שמגיע לקנות קרקע ב-200 מיליון שקל לא יוצא לתקשורת ואומר אני קונה אלא מוציא צ'ק לבעלי הקרקע. אני אבנה את הפרויקט ואף אחד לא יצליח להרוג אותי למרות שהאופציה פקעה; היא פקעה כבר כמה פעמים - אז מה זה אומר?".

אור נשאלה שוב האם תחזיק מעמד לאחר ש-30 מ' ש' ירדו לטימיון בפרויקט ואמרה: "זו חברה יציבה וכלכלית עם הרבה כספים. החברה מנהלת 21 פרויקטים ושיווקה מעל 1,500 יחידות דיור והיד עוד נטויה. רק עכשיו השקתי פרויקט חדש ברמת גן. אם אור בבלי לא ייצא לפועל זה ממש לא ימוטט אותי. החברה שלי מבוססת ולא חייבת אף שקל לאג"חים ולאף בן אדם. הקפאתי את הפרויקט כי אנחנו מכניסים כרגע משקיע מאוד רציני מארה"ב שישים את כל הכסף לבעלי הקרקע".

אור סיכמה את דבריה כשאמרה: "הקנאים יחיו ויסבלו ויקנו דירה אצל ענבל אור".