משרד חדש לנוחי דנקנר: בקומה 2 במגדל ברחוב יעבץ בת"א

כחודש לאחר שארז את חפציו ועזב את משרדי אי.די.בי בבניין עזריאלי, דנקנר עובר לבניין משרדים שבבעלות אלפרד אקירוב, ושנמצא בסמיכות לבניין כלבו שלום ולבית פסגות ■ הערכות: המשרדים הושכרו במחיר של ב-85-90 שקל למ"ר

המשרד החדש של נוחי דנקנר. כחודש לאחר שארז את חפציו ועזב את משרדי אי.די.בי בבניין עזריאלי, בעקבות החלטת השופט איתן אורנשטיין על העברת השליטה בקונצרן לאדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה, שוכר דנקנר משרדים בקומה השנייה של בניין המשרדים ברחוב יעבץ 33 בת"א.

הערכות בשוק הן כי המשרדים הושכרו במחיר שנע בטווח של בין 85-90 שקל למ"ר. בניין המשרדים ביעבץ נמצא בבעלותו של אלפרד אקירוב, והוא נמצא בסמיכות לבניין כלבו שלום ולבית פסגות.

בין יתר המשרדים הנמצאים בבניין ניתן למצוא גם את משרדיו של עורך הדין רם כספי שליווה עד לא מזמן את דנקנר במסגרת ההצעה להסדר חוב שהוביל עם אלכנסדר גרנובסקי ומשקיעים נוספים.

נציין, כי עד לפני שנה שימש הבניין את משרדיהם של פסגות קופות גמל, בית ההשקעות אשר הוביל את המאבק כנגד דנקנר, אלא שבפסגות בחרו לעזוב את המשרדים ביעבץ במסגרת איחוד הפעילות של בית ההשקעות לבניין פסגות שנמצא לא רחוק משם ברחוב אחד העם 14.