אייל גולן: "רציתי אבא וטעיתי; אני תלוי בכיכר העיר"

הזמר פרסם הודעה מטעמו בה הוא מכחיש שוב את כל החשדות נגדו ומשליך את האשמה על הקרובים אליו: "נוצר מצב שאנשי האמון שלך עושים דברים שלא ייעשו, ואני מצר על כך" ■ "אני מרגיש בתקופה האחרונה שדמי נשפך"

הזמר אייל גולן פרסם היום (ג') הודעה ארוכה מטעמו. להלן לשון ההודעה:

"מכובדיי, התכוונתי לכנס מסיבת עיתונאים ולדבר מליבי, אך מכיוון שפרקליטות מחוז תל-אביב פלילי עדין לא סיימה את עבודתה, אני מנוע מכך ומכבד את ההליך.

"בשלושת החודשים האחרונים אני עובר ימים קשים מאוד. אני מודע לכך שהציבור בישראל כועס ומבולבל לחלוטין ממה שקרה, וצר לי על כך. הימים הם ימים קשים עבור ילדיי, אימי ואני עצמי. נקלעתי לסיטואציה מאוד מאוד קשה ולא נעימה.

"מצד אחד, מתלוננות שהעידו נגדי במשטרה, ולאחר מכן הובהר כי העידו עדות שקר. לצערי הרב, בשל העדויות שהודלפו לציבור, נוצר מצב אבסורדי ומבלבל כאילו אני עשיתי מעשים שלא ייעשו. ברצוני להבהיר כי מעולם לא עשיתי מעשה שלא יכבד אישה או גבר במדינת ישראל.

"לצערי, מי שקרא את העדויות קרא אכן עדויות, אך לאחר מכן אותם אנשים שהעידו נקראו לעדות נוספת באזהרה לדבר שקר.

"ברצוני להבהיר כי חוץ ממקרה אחד, שהייתה סיטואציה מביכה עליה העדתי במשטרה, במסגרתה הגיע אבי לביתי יחד עם שתי נשים, ללא ידיעתי והסכמתי. בין שתי הנשים הייתה בחורה, שהעידה שהייתה בת 21, ואחרי מספר דקות חשדתי, שמדובר בבחורה צעירה יותר. שאלתי אותה ביוזמתי בת כמה היא, והיא אמרה 17.5, באותו רגע עזבתי מיד את הדירה, על מנת שלא לפגוע בכבודה.

"לצערי הרב, במהלך השנים היו מסביבי מספר אנשים, אשר נדהמתי לגלות שהשתמשו בשמי לשווא לדברים שלכאורה נראים פסולים מיסודם, וזה נוגד את האני מאמין שלי. כל חיי כיבדתי נשים וגברים בכל דרך. לצערי הרב, אני מבין היום, שכמה אנשים שהיו מסביבי לא הלכו בדרך שלי.

"כשאתה נמצא בפיסגה אתה לא מסתכל ימינה ושמאלה, ואתה מתמקד בעשייה, באהבת הקהל ואולי לפעמים מסתנוור, אבל נוצר מצב שאנשי האמון שלך עושים דברים שלא ייעשו, ואני מצר על כך מליבי. כמובן שאת האנשים הללו פיטרתי באופן מיידי מחברת ליאם הפקות.

"עצוב לי לראות את ילדיי ואת אימי היקרה עוברים תקופה כל-כך קשה, שמשפיעה על החיים של כולנו. בתקופה הקרובה אתמקד במוזיקה שלי, ואני מקווה שהציבור הישראלי יבין שאולי היתה טעות בשיקול-דעתי בבחירת האנשים הקרובים אליי, בכמיהה שלי ליחסים טובים עם אבא שלי שנטש אותי בגיל צעיר, אבל לא יותר מכך. מסתבר שכל אדם, גם אם קוראים לו אייל גולן והוא זמר בישראל, רצה ורוצה גם את אבא.

"בהזדמנות זאת ברצוני לבקש מכל אנשי התקשורת שמלווים את הפרשה הזאת לנסות ולבדל ביני ולבין האחרים בפרשה. אני חייב לציין שהטראומה שעברתי בשדה התעופה בחזרתי לישראל לא תישכח מליבי עוד הרבה שנים. אני לא מאחל את זה לאף ישראלי. עברתי ביקורת גבולות וביקורת המכס כאחד האדם, כפי שאני עושה תמיד. כשהייתי במכונית רדפו אחריי כאחרון העברינים במדינת ישראל. אינני מבין את הדרך ואת ההתנהגות.

"אני מרגיש בתקופה האחרונה שדמי נשפך, ואני נמצא תלוי בכיכר העיר על חבל גדול, וכל אדם שעובר זורק עליי לבנה, ואיני יכול להגיב על כך. אני רוצה להתנצל בפני אימי, ילדיי, קהל המעריצים שלי ותושבי מדינת ישראל על התקופה האחרונה שבה שמי לא יורד מהכותרות בנושאים לא נעימים, ולא כפי שהיה מקובל בנושאים של המוזיקה והשירים שלי. כואב לי על כך מאוד.

"ברצוני להודות לרשויות החוק במדינת ישראל כי הם עושים ככל שיכולתם לסיים את הפרשה באופן המהיר ביותר. אייל גולן".