ראש אגף התנועה: לא יהיה נהג שיכור או פסול נהיגה שישוחרר

כך אמר היום ניצב משה (צ'יקו) אדרי בישיבת ועדת התעבורה של לשכת עוה"ד, בעניין השימועים שמבצעת המשטרה לחשודים שנעצרו בגין נהיגה בשכרות

ועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין קיימה היום (ג') ישיבה סגורה בהשתתפות ראש אגף התנועה, ניצב משה (צ'יקו) אדרי; סגן ניצב שרית פילפסון, ראש מדור תביעות; סנ"צ דודי אלויה, קצין אג"מ באגף התנועה; יו"ר ועדת התעבורה, עו"ד שי גלעד; וחברי הוועדה.

מהנתונים שהובאו על-ידי ראש אגף התנועה עולה כי רק בסוף השבוע האחרון נעצרו 170 נהגים החשודים בנהיגה בשכרות, ובסופו של דבר רישיונם של כולם ללא יוצא מן הכלל נפסל ל-30 יום.

כנגד הטענה שהושמעה בפניו כי למעשה קציני המשטרה לא מפעילים שיקול-דעת, שכן לאיש מהחשודים לא הוחזר הרישיון, השיב ראש אגף התנועה כי הוא רואה לנגד עיניו מלחמת חורמה כנגד נהגים שיכורים, וכי מי שההחלטה אינה לרוחו - פתוחה בפניו הדרך לבית המשפט.

לגבי המרכז לפניות נהגים אמר ראש אגף התנועה כי הוא מודע לבעיות ולתקלות הקיימות, אך הסביר כי הדבר נובע מחוסר תקציב וכוח-אדם.

עוד הוסיף אדרי כי מצבת השוטרים עומדת על 1,300 שוטרים המתחלקים ל-3 משמרות, וכי עליו להקצות מתוכה שוטרים כתובעים בבתי משפט, וכי הנותרים מעטים מדי מכדי לענות על הצרכים. לסיום ציין כי תקוותו היא שכאשר ייכנס לתוקפו חוק השווין בנטל, יתווסף כוח-אדם חרדי, ובדרך זו יוכל לפנות שוטרים למשימות אחרות.