מחווה להרצל: מלון בוטיק בנג'מין בהרצליה עושה כבוד להרצל

מלון בנג'מין בהרצליה נמצא בלב תעשיית ההיי-טק, רחוק מקו הים ומכוון לאנשי עסקים בעיקר מחו"ל ■ לישראלים מוצעת בסופי השבוע חוויה אורבנית בליינית

לא מפתיע שדווקא בהרצליה, שנקראה על-שם בנימין זאב הרצל, הוקם מלון בוטיק שעושה לו כבוד. אמנם ברוח הזמן קוראים לו בנג'מין ולא בנימין, אבל זה הוא ולא אחר. המיקום אולי קצת מפתיע, בלב תעשיית ההיי-טק ורחוק מקו הים, אבל המחשבה היא על אנשי היי-טק, בעיקר מחו"ל, שלא באו לראות את הים אלא לעבוד ולעשות עסקים.

מלונות עסקים אינם טרנד חדש במחוזותינו, אבל בהרצליה לקחו את זה צעד אחד קדימה כשהפכו מחסן עצים ענק למלון בוטיק עסקי, כחלק מתהליך שינוי ייעוד האזור מלואו טק להיי-טק. במהלך השבוע הוא הומה אורחים מרחבי העולם, רובם אנשי עסקים ועובדים בחברות באזור, שנמצאים במרחק הליכה ממשרדיהם, וכאן יתרונו הגדול. בנוסף, מוצעים להם שירותי קונסיירג', wi-fi חינם ואפילו חדר כושר (שיתוף פעולה עם הולמס פלייס) ואזור תוסס ומתפתח במקומות בילוי.

ולישראלים? להם מוצעת בסופי השבוע חוויה אורבנית בליינית. הסביבה שופעת ברים, מסעדות ומוקדי בילוי, בהם מועדון הזאפה ומרכז קניות (האאוטלט) שנמצאים ממש מעבר לכביש. גם הסינמה סיטי בצומת גלילות נמצא במרחק דקות נסיעה. למעוניינים יש אפשרות לחבילות עם טיפולים בחדר. בקיץ יהיה שאטל לים שיחסוך התארגנות לוגיסטית.

113 חדרים יש במלון, מרביתם סופיריור, והיתר דלקס. החדרים בגודל טוב (24 מטרים רבועים) ובגוני לבן, אפור, שחור. לא ברור מי החליט שאלה הם הגוונים שמתאימים לאנשי עסקים, שהרי בסופו של יום, כולם בני אדם שזקוקים לצבע בחיים. המיטה בחדר ענקית, ויש בו פינת עבודה עם טלוויזיה חכמה. אהבתי את סף החלון הרחב שעליו הונח מזרן להתפרקדות. המקלחת קטנה וגם הארון, אבל בכניסה יש מדפים פתוחים ומאוד נוחים להנחת חפצים שצריכים בהישג יד.

הלובי גדול, נינוח ומזמין, ובערב פועל בו בר טאפאס נחמד. ארוחת הבוקר טובה, גם אם ללא חידושים קולינריים מרעישים, ובמלון יש גם חניה.

מחירים: 800-900 שקלים לזוג ללילה, כולל לינה וארוחת בוקר. * המדע 4 הרצליה, טל' 09-9736666