"ישראל היום" החל להדפיס את עיתוניו בבית דפוס משלו

הדפיס בשלב הראשון 25 אלף עותקים בבית הדפוס ששימש בעבר את "מעריב", ועד מאי 2014 תעבור הדפסת העיתון כולה לבית הדפוס בבת-ים

"ישראל היום" החל להדפיס אתמול (ג') את העיתון בבית דפוס משלו. בשלב הראשון הדפיס העיתון בבית הדפוס ששימש בעבר את "מעריב" 25 אלף עותקים, ועד למאי 2014 הוא צפוי להעביר את הדפסת העיתון כולה לבית הדפוס שיושב בבת-ים.

בינתיים קיבל העיתון "מעריב" אישור מהממונה על ההגבלים עסקיים להדפיס את העיתון גם בבית הדפוס של עיתון "הארץ", "גרפופרינט".

ב"ישראל היום" מכנים את האירוע "יום חג ונקודת-ציון היסטורית בענף העיתונות המודפסת בישראל".

מהעיתון נמסר כי "מאז רכישת בית הדפוס, ביצע 'ישראל היום' השקעות נוספות, שנועדו להשמיש את מכונות ההדפסה שלא הופעלו משך חודשים ארוכים, מאז הופסקה בו הדפסת 'מעריב'.

"במקביל, גויס צוות עובדים מיומן, הכולל בשלב זה עשרות עובדים, חלקם עובדים לשעבר בבית הדפוס, וחלקם עובדים חדשים. הוחל בהליך התאמת מערך ההדפסה וההפצה לצרכי התפוצה רחבת-ההיקף של 'ישראל היום'".

מהנהלת העיתון נמסר כי "תחילת ההדפסה של העיתון בבית הדפוס של העיתון הינה ציון-דרך חשוב בהמשך התחזקות 'ישראל היום' כגוף התקשורת המוביל במדינה. היא משקפת את הצלחת העיתון בקרב הציבור, הגידול המתמיד בביקוש לעותקים וביסוס מעמדו כעיתון הנקרא ביותר בישראל".