דיווחים: וויין רוני יחתום על חוזה חלומות במנצ'סטר יונייטד

החלוץ עדיין לא חתם רשמית על הארכת ההתקשרות שלו עם המועדון האנגלי, אך השיג סיכום עקרוני על העלאה שתזניק את שכרו ל-300 אלף ליש"ט בשבוע

וויין רוני, כוכב מנצ'סטר יונייטד, בדרך לחתום על חוזה חדש ואקסקלוסיבי במועדון הכדורגל האנגלי. על-פי פרסומים בתקשורת בבריטניה, נרשמה פריצת דרך במגעים בין "השדים האדומים" לבין החלוץ, שבאוקטובר הקרוב יחגוג 29. רשת BBC דיווחה כי "העסקה עדיין לא נחתמה, איך בין הצדדים הושג סיכום עקרוני". ב"אינדיפנדנט" נכתב כי "ביונייטד לא חוששים כי יירשמו תקלות נוספות בשיחות עם השחקן".

על-פי הפרסומים, רוני, שחוזהו הנוכחי ביונייטד מסתיים בתום העונה הבאה (2014/15), יאריך את ההתקשרות שלו במועדון עד לתום עונת 2018/19. שכרו באולד טראפורד ישודרג משמעותית: מ-250 אלף ליש"ט בשבוע, ל-300 אלף ליש"ט.

כבר היום נחשב רוני לאחד השחקנים שנהנים מהשכר הגבוה ביותר בפרמיירליג. לפני מספר חודשים פורסם ב"אינדיפנדנט" כי רוני, יחד עם חברו לחוד ביונייטד, רובין ואן פרסי ההולנדי - מרוויחים כ"א שכר בסיס של כ-250 אלף ליש"ט בשבוע. יא-יא טורה ממנצ'סטר סיטי מקבל שכר בסיס של כ-200 אלף ליש"ט בשבוע, שיכול להאמיר עד לכדי 240 אלף ליש"ט כולל בונוסים. על-פי הערכות, חוזהו החדש של לואיס סוארז בליברפול יסתכם גם הוא בכ-200 אלף ליש"ט בשבוע.

רוני יסגור העונה עשור במנצ'סטר יונייטד, אליה הצטרף מאברטון ב-2004.