ח"כ סלומיאנסקי פתח דף אינטרנט לתלונות נגד רשות השידור

בשבוע שעבר כתב יו"ר ועדת הכספים בדף הפייסבוק שלו כי "התנהלות רשות השידור, כפי שעולה מממצאי הדוח, גובלת בפלילים. סמנכ"ל הכספים של הרשות אינו מפקח על אגף הגבייה המתנהל באופן עצמאי"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומיאנסקי, פתח דף אינטרנט ייעודי באתר הכנסת להגשת תלונות נגד רשות השידור. זאת, על רקע הסערה שעלתה בשבוע שעבר לאחר שפורסם דוח מבקרת הפנים של הרשות בנוגע לעבודת הגבייה ברשות השידור.

סלומיאנסקי כותב באתר האינטרנט שלו: "בעקבות סדרת הדיונים אשר התנהלו בוועדת הכספים בראשותי, ובעקבות סדרת מחדלים אשר נחשפו הן בדיוני הוועדה והן בדוח מבקרת רשות השידור - מאות אזרחים פנו אליי עד כה בצירוף מסמכים רלוונטיים על מנת לסייע להם בעניין.

"על מנת לייעל את עבודת ריכוז הפניות - ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס מובנה ייעודי, המאפשר לכם למלא את כל הפרטים הנחוצים. צוות לשכתי ואני נעשה כמיטב יכולתנו על מנת לסייע בעניין".

לאחר האינטרנט של ניסן סלומיאנסקי

כתובת הדואר האלקטרוני שלו - Nissan@knesset.gov.il.

בשבוע שעבר כתב יו"ר ועדת הכספים בדף הפייסבוק שלו כי "התנהלות רשות השידור, כפי שעולה מממצאי הדוח, גובלת בפלילים. סמנכ"ל הכספים של הרשות אינו מפקח על אגף הגבייה המתנהל באופן עצמאי. מתוך סך חובות לרשות במשך למעלה מ-7 שנים בהיקף של 3....4 מיליארד שקל, עורכי הדין שנשכרו מטעמה גבו כ-520 מיליון שקל, ומתוכם לקחו לעצמם 130 מיליון שקל.

"נראה כי רשות השידור אפילו לא מודעת לכמה כסף יש ברשותה. התנהלות אגף הגבייה מעלה תהיות קשות ביותר, כאילו אנחנו חיים במדינה אפריקנית שהכול הפקר.

"נשכרו שירותיהם של משרדי עורכי דין, דווקא אלה שגובים את המחירים הגבוהים ביותר לטיפול בתיקים, בניגוד להיגיון. או שיד רוחצת יד, או שזו רשלנות נוראה. איפה שלא נוגעים ברשות השידור, הכול לקוי בלשון המעטה. אם הדוח הגיע לדירקטוריון, אני מתקשה להאמין שמישהו מחזיק בו ולא מעביר אותו הלאה לטיפול. הדברים גובלים בפלילים. הדברים לא יכולים להימשך כך. ייתכן שצריך לפרק את רשות השידור ולהקימה מחדש".