ירון ברלד הוא הקומיקאי החשוד בתקיפה מינית של בת 17

(עדכון) - ברלד נחקר בחשד כי תקף מינית נערה בחדרה, ושוחרר למעצר-בית ■ עו"ד אפשטיין: "היא לא קטינה. אין שם מין, אין שם סקס... המשטרה תבדוק" ■ "ארץ נהדרת": "ברלד לא ייקח חלק בתוכנית עד שיתבררו כל הטענות"

הקומיקאי המפורסם החשוד בתקיפה מינית של נערה בת 17 בחדרה הוא ירון ברלד - כך טוען עו"ד ליאור אפשטיין, המייצג את ברלד. אפשטיין אמר את הדברים היום (ג') בראיון לרדיו 103FM.

בתוך כך, התוכנית "ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה על השעייתו של ברלד מהתוכנית לעת עתה. מהפקת התוכנית "ארץ נהדרת" נמסר: "השחקן ירון ברלד לא ייקח חלק בתוכנית עד שיתבררו כל הטענות".

צו איסור פרסום הוטל על שמו של ברלד, אולם אפשטיין טוען כי ברלד עצמו ביקש להתיר את פרסום שמו. ברלד מכחיש את החשדות נגדו.

"זה לא אירוע פלילי, זה לא אירוע אתי. זה אירוע אנושי שהסתיים בלא-כלום וחבל שבכלל התחיל", אמר אפשטיין ל"גלובס".

משטרת חדרה חוקרת את החשדות נגד ברלד. הוא נחקר אתמול (ב') בערב ושוחרר למעצר-בית. עו"ד אפשטיין טוען כי מעצר-הבית צומצם היום.

"היא לא קטינה... אין שם מין, אין שם סקס, אני לא רוצה להפוך ויכוח ברמה של ריב על חניה לתיק פלילי... יש משטרה, והיא תבדוק", אמר עו"ד אפשטיין, שייצג בעבר גם את העיתונאי עמנואל רוזן.

על-פי החשד, ברלד הכיר את הנערה, ולפי דיווח בגלי צה"ל ביקש להיפגש עימה אתמול בערב. כשהגיע לבניין בו היא מתגוררת אמר לה לרדת למטה, ואז על-פי החשד תקף אותה מינית לכאורה, תוך שהיא התנגדה והצליחה להימלט ממכוניתו.

במשטרת חדרה מסרו כי החקירה נמצאת בתחילתה.