אשת השיווק של פברואר: לבנת פורן מהמרכז למימוש זכויות רפואיות

איגוד השיווק בחר בפורן בזכות הובלת מהלך מודעות הציבור לזכויותיו הרפואיות

לבנת פורן, הבעלים והמנכ"ל של המרכז למימוש זכויות רפואיות, היא אשת השיווק של חודש פברואר 2014. איגוד השיווק הישראלי בחר בפורן בזכות הובלת מהלך מודעות הציבור לזכויותיו הרפואיות.

לדברי האיגוד, פורן הייתה הראשונה לזהות את הצמא של הציבור למענה בנושאים רפואיים ותהליכים ביורוקרטיים. פורן הבינה כי אזרחים רבים אינם מממשים את זכויותיהם הרפואיות, בשל חוסר הרצון להתמודד עם הממסד הביורוקרטי ובשל התהליך המייגע וחוסר הידע הבסיסי על הזכויות המגיעות להם.

קיראו עוד ב"גלובס"


המרכז שבבעלותה של פורו היה הראשון להציע את השירות, וכיום מונה המרכז כ-130 עובדים המטפלים באלפי לקוחות מדי שנה.